بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

موشک‌‌های اسرائیلی به فرودگاه حلب اصابت کرد + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۴۵۲۹
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
موشک‌‌های اسرائیلی به فرودگاه حلب اصابت کرد + فیلم
در حمله دقایقی قبل به فرودگاه حلب، سه موشک به فرودگاه اصابت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در حمله دقایقی قبل به فرودگاه حلب، سه موشک به فرودگاه اصابت کرده است. برخی منابع از شلیک پنج موشک به سمت فرودگاه حلب خبر داده بودند.

 این موشک‌ها به باند فرودگاه حلب اصابت کرده است.

با توجه به این‌که در لاذقیه صدای شلیک موشک به گوش رسیده، احتمال می‌رود هواپیماهای رژیم صهیونسیتی از فراز دریای مدیترانه موشک‌ها را شلیک کرده باشند.

گفته می‌شود صدایی که در لاذقیه به گوش رسیده ناشی از فعالیت پدافند هوایی ارتش سوریه بوده است و جنگنده‌های رژیم صهیونسیتی نتوانستند از آن منطقه حلب را هدف قرار دهند.

بر پایه اطلاعات رسیده، در حمله به فرودگاه حلب، از آسمان منطقه شرق فرات استفاده شده است. آسمان این منطقه - که تحت سیطره کردهای قسد است - در اختیار ائتلاف آمریکا است و جنگنده‌های صهیونیستی نیز برای ورود به آن، باید از حریم هوایی اردن استفاده کنند.

همچنین روتر نت رسانه عبری در خبری فوری از حمله هوایی به سوریه خبر داد.

به نوشته روتر نت، این حملات منجر به وقوع انفجارهایی در منطقه لاذقیه سوریه و فعال شدن سامانه پدافند هوایی در این منطقه شده است.

خبرنگار شبکه المیادین در حلب هم از شنیده شدن صدای دست کم سه انفجار در شهر حلب خبر داد و اعلام کرد اطلاعات اولیه حکایت از آن دارد که این انفجارها در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی این شهر بوده است.

رژیم صهیونیستی ادعا کرد در حلب هم فرودگاه نظامی نیرب مورد هدف قرار گرفته است.

خبرنگار خبرگزاری سوریه تاکید کرد: پدافند هوایی سوریه در مقابل این تهاجم واکنش نشان داده و شماری از موشک‌ها را سرنگون کند.

سانا خبرگزاری سوریه اعلام کرد: حمله شامگاه امشب رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی حلب باعث تخریب باند فرودگاه شده به نحوی که دیگر قابلیت فرود درآن وجود ندارد.

وضعیت باند فرودگاه حلب بعد از حمله رژیم صهیونیستی

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->