مشکل تکراری برای زائران دهه پایانی صفر | نه بلیت قطار است نه هواپیما! آیا آبله میمونی، کووید جدید است؟ بدهی هزار میلیارد تومانی شرکت‌های بیمه‌ای به داروخانه‌های خراسان رضوی ۱۱ کاروان زائران پیاده در جاده‌های خراسان رضوی به سمت مشهد مقدس حرکت کردند (۵ شهریور ۱۴۰۳) مبارزه مرگبار دختر و پسر رزمی‌کار در قفس توری در مشهد + عکس حوادث جاده‌ای خراسان رضوی در اربعین سال جاری ۲۵ کشته و مصدوم بر جای گذاشت ممنوعیت خدمت اضافه معلمان با رای دیوان عدالت اداری انجام بیش‌از هزار مأموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در روز اربعین ۱۴۰۳ انتقال ۳۴ زائر فوت‌شده اربعین ۱۴۰۳ از عراق به ایران مرزبانی: در ایام اربعین هیچ تهدیدی در مرز‌ها نداشتیم نگاهی به رفتارهای سمی در محیط کار | لطفا آشغال نریزید! درخواست آنلاین یک میلیون و ۲۰۰ هزار گذرنامه زیارتی برای اربعین ۱۴۰۳ مار‌های خوش خط و خال | درباره رفتارهای سمی برخی افراد در محیط کار که سازمان را آلوده می‌کند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۵ شهریور ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از چهارشنبه مراکز دیالیز اطراف حرم امام‌رضا(ع) آماده خدمت‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ پاداش پایان خدمت و کسورات رتبه‌بندی معلمان بازنشسته به زودی پرداخت می‌شود عدم مدیریت دیابت و مشکلات سر راه آن غربالگری «آبله میمونی» در مرز‌های خراسان‌رضوی در حال اجرا است بیش از ۵۰ میلیون تردد خودرویی در مرز‌های اربعین ثبت شد
سرخط خبرها

۱۰ بالگرد و ۴۰۰۰ خودروی امدادی آماده خدمت‌رسانی به زائران حسینی

  • کد خبر: ۱۲۴۹۳۳
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
۱۰ بالگرد و ۴۰۰۰ خودروی امدادی آماده خدمت‌رسانی به زائران حسینی
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به استقرار ۱۰ قرارگاه مرزی در استان‌های منتهی به عتبات عالیات اظهار کرد: حدود ۴۰۰۰ دستگاه خودروی امدادی و ۱۰ فروند بالگرد امدادی در این مناطق مستقر هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به استقرار ۱۰ قرارگاه مرزی در استان‌های منتهی به عتبات عالیات اظهار کرد: حدود ۴۰۰۰ دستگاه خودروی امدادی و ۱۰ فروند بالگرد امدادی در این مناطق مستقر هستند.

مهدی، ولی پور با اشاره به وضعیت خدمت رسانی به زائران اربعین در مرز‌ها اظهارکرد: طبق برنامه ریزی‌ها قرار بود خدمات ما از ۱۵ شهریورماه آغاز شود، اما با توجه به استقبال زائران از ابتدای شهریور ماه و به مرور پایگاه‌ها و پست‌هایی که باید در داخل کشورمان و عراق مستقر می‌شد را ایجاد کردیم.

وی از استقرار ۱۲۰۵ مرکز عملیاتی، پایگاه و پست موقت در مبادی ورودی و خروجی و مسیر‌های منتهی به مرز‌های خروجی کشور و داخل کشور عراق شامل مسیر‌های نجف، کربلا، کاظمین و سامرا خبرداد و گفت: پست‌های ما با حضور ۴۶۰۰ نفر از امدادگران و نجات گران و تجهیزات و امکاناتی که باید در حوادث احتمالی به کار گرفته شوند درحال ارائه خدمات هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به استقرار ۱۰ قرارگاه مرزی در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، گیلان، اردبیل و آذربایجان غربی و نیز مرز‌های مهران و خسروی و شلمچه و چذابه عنوان کرد: حدود ۴۰۰۰ دستگاه خودروی امدادی و ۱۰ فروند بالگرد امدادی در این مناطق مستقر هستند.

ولی پور گفت: ما همه ظرفیت‌های موجود را برای پوشش حوادث احتمالی در این ایام تا ۵ مهر ماه به کار گرفتیم و در کشور عراق نیز همکاران ما در مرکز پزشکی حج و عتبات و جمعیت هلال احمر و نجات گران سازمان امداد و نجات در ۵۰ پست موقت و مراکز درمانی مستقر هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهارکرد: با توجه به گرمای هوا و گرد و غبار در منطقه و جمعیت زیاد زائران قطعاً با حوادث احتمالی مانند گرمازدگی زائران و مشکلات تنفسی و حوادث ناشی از جمعیت زیاد مواجه هستیم لذا از زائران درخواست می‌کنیم که به نکات بهداشتی توجه داشته باشند، ماسک بزنند و در صورت نیاز به مراکز ما مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->