چهار ترفند کاربردی استفاده از ChatGPT برای برنامه‌ریزی سفر‌های ماجراجویانه ناسا: طوفان‌های خورشیدی در روزهای آینده می‌توانند باعث قطعی برق شوند گوگل از حالت دسکتاپ اندروید که با کمک سامسونگ ساخته شده، رونمایی کرد ایلان ماسک معتقد است ربات انسان‌نمای اپتیموس بزرگ‌ترین محصول تاریخ است + ویدئو هشدار دانشمندان: غذاهای ناسالم حتی مغز ما را هم با میکروپلاستیک‌ها پُر می‌کنند کوجیما: بعد از اتمام بازی Physint شاید یک فیلم بسازم! وزیر ارتباطات: توسعه اینترنت 5G در راه است صدور نخستین «سند اعیانی» شرکت‌های دانش‌بنیان در مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) فیزیکدانان می‌گویند ما درباره چگونگی عملکرد جاذبه کاملاً اشتباه می‌کردیم دانشمندان ردپاهایی پیدا کردند که خط زمانی بشریت را ۴۰ میلیون سال به عقب می‌برد نرخ‌های پرسرعت برای کیلوبایت‌های کم‌سرعت هدیه زندگی: تاریخچه پیوند عضو در جهان + تصویر واکنش وزیر ارتباطات به تصمیم اپراتورها برای گران‌کردن اینترنت چرا زمان قطع برق، اینترنت هم قطع می‌شود؟ واکنش معاون وزیر ارتباطات به قصد اپراتورها برای افزایش خودسرانه تعرفه اینترنت سامسونگ از گلکسی S۲۵ اج رونمایی کرد + مشخصات و قیمت اسکورت کاروان دونالد ترامپ در قطر با سایبرتراک‌ ضدگلوله ایلان ماسک + عکس جزئیاتی جدید از آیفون بدون حاشیه و تمام‌شیشه‌ای اپل سازمان ملی هوش مصنوعی تشکیل نمی‌شود پشتیبانی مایکروسافت از آفیس در ویندوز ۱۰ تا سال ۲۰۲۸ تمدید شد
سرخط خبرها

لغو پیامک‌های تبلیغاتی امکان‌پذیر شد+ روش غیرفعال‌سازی

  • کد خبر: ۱۲۵۳۴۵
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
لغو پیامک‌های تبلیغاتی امکان‌پذیر شد+ روش غیرفعال‌سازی
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از امکان لغو پیامک‌های تبلیغاتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیمان قره‌داغی در این باره اظهار کرد: ارسال کنندگان پیامک‌های اطلاع‌رسانی از سرشماره‌های خدماتی ملزم شده‌اند عبارت "لغو ۱۱" را در انتهای پیامک خود درج کنند تا مشترکان بتوانند با ارسال عدد ۱۱ به سرشماره‌ای که از آن پیامک دریافت کرده‌اند، ادامه دریافت پیامک را لغو کنند.

وی افزود: علاوه بر این، مشترکان می‌توانند برای عضویت مجدد و دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی خدماتی (پیامک‌هایی که پس از عضویت مشترک در باشگاه مشتریان یک شرکت یا فروشگاه برایش ارسال می‌شود)، عدد ۱۲ را به همان سرشماره ارسال کنند.

قره داغی خاطرنشان کرد: با اشاره به اینکه پیش از این به ‌منظور رعایت حقوق مصرف‌کنندگان خدمات ارتباطی و با هدف ساماندهی دریافت و عدم دریافت پیامک‌های انبوه تبلیغاتی از تمام سرشماره‌های پیامکی تبلیغاتی به صورت یکجا، سامانه کد دستوری #۸۰۰* راه‌اندازی شده است، افزود: اکنون با این امکان، مشترکان می‌توانند نسبت به فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی دریافت پیامک‌های خدماتی به تفکیک هر سرشماره پیامکی اقدام کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->