درمیشیان، سینماگر ایرانی، نامزد جایزه «افشین یداللهی» شد درخشش «پریسان» در جشنواره‌های خارجی آرش مجیدی با «تانک‌خورها» روی آنتن شبکه سه + زمان پخش راهیابی ۲ فیلم کوتاه از انجمن سینمای جوان مشهد به تهران عیادت «کاپیتان جک اسپارو» از کودکان بیمار انتصابات وزارت فرهنگ تا پایان مهر ماه سال ۱۴۰۳ انجام خواهد شد مشهد، پیشرو در گرافیک مقاومت معرفی فیلم‌های بلند داستانی جشنواره کودک اصفهان + اسامی فیلم ترسناک «جیغ ۷» در راه سینما ایده درخشان دزدیدن پول مترجم از کی عملی شد؟ | درباره بی مهری همیشگی به مترجمان و حق وحقوق آن‌ها تاریخ ایستادگی در فلسطین به زبان شعر گفتگو با هوش مصنوعی «مایکروسافت کوپایلوت» درباره «فرهنگ و ادبیات مشهد» درخشش «پر» و «مورس» در دو جشنواره جهانی جایگزین ترانه علیدوستی در نسخه ترکیه‌ای «شهرزاد» کیست؟ + عکس طناز طباطبایی در «نفس‌خور»، فیلم جدید محمد کارت هیئت انتخاب سی‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی را بشناسید
سرخط خبرها

کتاب «مسیح و فرهنگ» به بازار نشر رسید

  • کد خبر: ۱۳۰۴۵۹
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
کتاب «مسیح و فرهنگ» به بازار نشر رسید
کتاب «مسیح و فرهنگ» ترجمه محسن بدره و روح الله گل مرادی در ۴۲۵ صفحه وارد بازار نشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز کتاب «مسیح و فرهنگ» اثر اچ. ریچارد نیبور و ترجمه محسن بدره و روح الله گل مرادی است که به همت پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در ۴۲۵ صفحه منتشر شد.

نوشتار پیش رو درباره کشمکش توأم کلیسا با خدای خود و با جامعه فرهنگی است که در همزی¬گری با آن روزگار سپری می‌کند و بخشی از نتایج سال‌ها مطالعه، تأمل و آموزش را باز می‌کند.

ریچاردنیبور از مهم‌ترین اخلاق گرایان الهیاتی مسیحی سده بیستم آمریکا به شمار می‌رود و از آموزه‌های مهم او حاکمیت و قدرت مطلق خداوند و نسبیت تاریخی است. در عین این که خداوند مطلق و متعالی است. انسان‌ها بخشی از سیَلان جهان اند.

نیبور در این اثر به بحثی همه جانبه درباره روابط مسیحیت و تمدن در روزگار ما می‌پردازد و می‌گوید باید گفتگویی بی‌انت‌ها در وجدان و جامعه مسیحی در باب این دو واقعیت پیچیده، مسیح و فرهنگ، شکل بگیرد. او پاسخ‌هایی را که در طول تاریخ مسیحیت به این مسئله داده شده، به تفصیل مطالعه کرده و در قالب پنج پاسخ نوعی دسته‌بندی می‌کند: مسیح علیه فرهنگ، مسیحِ فرهنگ، مسیح بالاتر از فرهنگ، مسیح و فرهنگ در تعارض، مسیحِ دگرگون کننده فرهنگ.

علاقمندان برای خرید اینترنتی این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتیhttp://shop.isca.ac.ir/ مراجعه کنند.

منبع: روابط عمومی نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->