پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد! اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی رونالدو داغ دل برانکو را تازه کرد! سرمربی اسبق پرسپولیس تماشاگر صعود پرتغال نتیجه بازی پرتغال و اسلوونی+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| کامبک رونالدو و یاران ویدیو پنالتی از دست رفته رونالدو مقابل اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ | کریس همچنان ناکام در گلزنی! بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) نتیجه بازی بلژیک و فرانسه(۱۱ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل و خلاصه بازی| خداحافظ دی بروینه!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تلاش پرسپولیس برای حل مشکل رادوشوویچ

  • کد خبر: ۱۳۲۸۵۷
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۵
تلاش پرسپولیس برای حل مشکل رادوشوویچ
باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا با دروازه بان سابق خود به مصالحه برسد!

گروه ورزش| شهرآرانیوز، پس از اینکه بوژیدار رادوشوویچ علیه باشگاه پرسپولیس موفق شد حکم تقریبا ۹۰۰ هزار یورویی بگیرد، باشگاه پرسپولیس تلاش کرد تا با این بازیکن جلساتی را برگزار کند و به نوعی تخفیف بگیرد تا حکم نهایی این پرونده از سوی فیفا صادر شود. البته رادوشوویچ چند مرتبه اعلام کرد هیچ تخفیفی به باشگاه پرسپولیس نخواهد داد.

در همین خصوص رضا درویش که مهمان یک برنامه تلویزیونی بود اعلام کرد که قرار است روز ۱۸ آبان در سوییس جلسه‌ای بین باشگاه پرسپولیس و رادوشوویچ برگزار شود. همین مسئله این شائبه را به وجود آورد که قرار است بین باشگاه پرسپولیس و رادو جلسه‌ای خصوصی برای حل و فصل این پرونده برگزار شود، اما موضوع چیز دیگری است.

قرار است روز ۱۸ آبان جلسه استماع این پرونده در سوییس برگزار شود. به خاطر همین نمایندگان باشگاه پرسپولیس راهی سوییس خواهند شد تا در این جلسه که به احتمال فراوان با حضور نمایندگان و وکلای رادوشوویچ برگزار خواهد شد حاضر باشند. مدیران باشگاه پرسپولیس می‌دانند که در نهایت باید مطالبات رادوشوویچ را بدهند اما در تلاش هستند از مبلغ حکم اولیه کم کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->