انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد
سرخط خبرها

ناصر کنعانی به گزافه‌گویی بایدن، واکنش نشان داد

  • کد خبر: ۱۳۲۹۲۸
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
ناصر کنعانی به گزافه‌گویی بایدن، واکنش نشان داد
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در توییتی به اظهارات بایدن واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر کنعانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«آمریکا در طول تاریخ اشغالگر بوده و هیچگاه آزادیبخش نبوده است. آمریکا هر جا پا گذاشت، قتل، غارت و بی ثباتی به همراه آورد.

افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و... پیش چشم ملتهای منطقه و جهان است. از پدرخوانده داعش، آزادسازی به سبک داعش بر می آید نه غیر آن.»

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا شب گذشته در گردهمایی در کالیفرنیا در اظهاراتی مدعی شد: نگران نباشید. ما ایران را آزاد خواهیم کرد. آن‌ها خودشان به زودی خودشان را آزاد می‌کنند.

بایدن درخصوص اینکه آمریکا به چه اقداماتی اضافی دست خواهد زد، توضیحات بیشتری ارائه نکرد.

همچنین شورای امنیت ملی کاخ سفید به درخواست اظهارنظر در رابطه با سخنان بایدن پاسخ نداد.

رئیس جمهوری نیز در سخنرانی خود در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: چند ساعت قبل مطلع شدم، رئیس جمهور آمریکا سخنانی را بر زبان آورده که شاید از حواس‌پرتی که دارد ناشی شده باشد، چرا که پیش از این از تریبون‌های رسمی چنین ادعاهایی مطرح نمی‌شد. ظاهرا او گفته است ما بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای بایدن! ایران ۴۳ سال قبل از چنگال شما آزاد شد و مصمم است دیگر به اسارت شما در نیاید و ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->