وزن منفی ریسک‌های سیستماتیک در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۰ مهر ۱۴۰۳) رشد ۳۵ درصدی صادرات به کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا خصوصی‌سازی شرکت‌های بزرگ دولتی برای عرضه سهام عدالت به جاماندگان نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۰ مهر ۱۴۰۳) نیازی به واردات گوشت برای تنظیم بازار نداریم | به سهولت توان تولید یک میلیون تن گوشت در کشور وجود دارد افت محسوس قیمت خودرو‌های خارجی در بازار آزاد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) متضرر اصلی توقف‌های مرزی کامیون‌ها، مصرف‌کننده نهایی و صاحبان کالاها هستند قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دنا پلاس ۸۹۸ میلیون تومان شد هنوز قیمت جدید شیر به کارخانجات لبنی ابلاغ نشده است قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دلار بازار آزاد: ۶۰ هزار و ۶۵۰ تومان شیر گران شد و خریداری ندارد | صادرات، به دلیل کاهش قدرت خرید مردم در داخل! رئیس کل بانک مرکزی: تورم تولیدکننده از بالای ۱۰۰ به ۲۵ درصد کاهش یافته است +ویدئو پشت پرده عجیب ثبت و فروش تلفن همراه | ماجرا چیست؟ تسهیلات ساخت مسکن از سوی بانک‌ها در هاله‌ای از فراموشی و اهمال‌کاری بررسی بازار فروش پلتفرم‌های اعتباری و کالاکارت‌ها با توجه به افزایش تقاضا برای فروش و خرید اقساطی پیشنهاد تعطیلی سه‌ماهه معادن پرخطر از سوی وزیر کار قیمت عمده امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | لیموشیرین به بازار آمد پیش بینی تورم در پایان ۱۴۰۳ در ۴ سناریو برنج گران شد + علت ادعای وزیر جنگ رژیم اسرائیل درباره مرحله جدید جنگ علیه لبنان سهم کشاورزی از اشتغال کشور ۲۵ درصد است سیگنال افزایش قیمت ارز نیمایی از سوی وزیر اقتصاد اعلام نرخنامه مصوب ۱۴۰۳ خدمات روغن موتور، فیلترجات وتعویض روغن، شستشو و توقفگاه مشهد + نرخنامه شاخص کل بورس امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد بنزین توزیعی در کشور نیاز به مکمل ندارد با رب‌گیری در میادین میوه برخورد می‌شود
سرخط خبرها

پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی آغاز شد (۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۲۹۷۵
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
  • ۱
پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی آغاز شد (۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۱)
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به حل مشکل پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی، گفت: این وام با سفته زنجیره‌ای ۳ نفره پرداخت می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، اکبر نیکزاد با اشاره به تطویل پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، ضمانت سفته زنجیره‌ای ۳ نفره که برای وام مذکور حذف شده بود، مجددا عملیاتی شده و روستاییان متقاضی می‌توانند وام ۲۰۰ میلیونی را با سفته دریافت کنند.

وی با بیان این‌که پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی آغاز شده در پاسخ به این پرسش که چه میزان از برنامه نوسازی مسکن روستایی عقب هستیم، افزود: محور برنامه‌های نوسازی مسکن روستایی "حمله کردن به دریافت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی" است و با حرکت انقلابی "حساب ۱۰۰ امام (ره) " به اهداف برنامه خواهیم رسید.

وی با بیان" اجازه نداده‌ایم در پرداخت تسهیلات عقب‌افتادگی داشته باشیم" توضیح داد: به مردم اعلام کردیم آقای رئیس‌جمهور به قول‌های خود عمل می‌کند، پس ساخت مسکن روستایی را با ۱۰۰ میلیون تومان شروع کنید تا نوبت به ۱۰۰ میلیون تومان بعدی برسد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب ادامه داد: بر این اساس مردم ساخت مساکن روستایی را شروع کردند و با ۱۰۰ میلیون تومان به مرحله سقف واحد‌ها رسید و ساخت و ساز متوقف شد. با مصوبه دولت توقف را برطرف کرد.

نیکزاد با اشاره به این‌که ۱۹۳ هزار و ۳۴۷ واحد مسکن روستایی در حال ساخت است، گفت: سود این تسهیلات ۵ درصد است و ۱۳ درصد یارانه وام را صندوق ملی مسکن تعهد کرده و سازمان برنامه و بودجه نیز تضمین‌نامه مربوطه را به بانک مرکزی داده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
0
خدایی این دفعه دیگه صحت داره یا نه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->