عکس‌هایی از بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و گواتمالا مدافع پرسپولیسی در راه خیبر مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده، رئیس گروه فنی و آنالیز فیفا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ است صعود تیم ملی فوتبال ایران به رتبه ۱۹ رنکینگ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟
سرخط خبرها

پشت پرده رفتن کاسمیرو به منچستریونایتد

  • کد خبر: ۱۳۳۰۸۸
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
پشت پرده رفتن کاسمیرو به منچستریونایتد
کاسمیرو از مدت ها قبل به فکر رفتن به منچستریونایتد بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، کاسمیرو، در تابستان امسال از رئال جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. در ابتدا او نیمکت‌نشین بود، ولی هفته‌های اخیر توانست به تدریج وارد ترکیب ثابت یونایتد شود. او در پنج بازی برای شیاطین سرخ از ابتدا بازی کرده و تیم شکست نخورده است. با کاسمیرو در ترکیب اصلی، یونایتد چهار بازی برنده شده و یک بار نیز متوقف شده است. در مجموع، ستاره برزیلی، ۱۶ بازی برای یونایتد انجام داده (۹ بار در لیگ برتر)، یک گل زده و دو پاس گل هم داده است.

جدایی کاسمیرو برای رئالی‌ها غیرمنتظره بود، ولی گویا او از ماه‌ها قبل برای این انتقال برنامه‌ریزی کرده بود. فرد در این رابطه گفت: «کاسمیرو ماه‌ها قبل از من در مورد یونایتد می‌پرسید و من با جزئیات همه چیز در مورد باشگاه را برایش توضیح دادم. همه از انتقال او شوکه شدند، ولی من از مدت‌ها قبل مطلع بودم. کاسمیرو از پروژه باشگاه خوشش آمد و به نظرش فوق العاده بود.»

فرد ادامه داد: «معتقدم او تصمیم درستی گرفت. ما در مسیر درستی قرار داریم و در فصل جاری توانسته ایم تیم‌های بزرگی را شکست دهیم. کاسمیرو از بهترین بازیکنان دنیاست و بدون شک کمک خواهد کرد یونایتد به روز‌های خوبش برگردد. بسیار خوشحالم در یونایتد کنار او بازی می‌کنم.»

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->