پدر شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» درگذشت+زمان و مکان تشییع  دیدار صمیمی اهالی قلم با تولیت آستان قدس رضوی| هنر نویسندگی؛ امتداد دهنده سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه همه آنچه باید پیش از ورود به ماه محرم بدانیم زمان ثبت‌نام اربعین اعلام شد + لینک آیت الله سیستانی دوشنبه را اول ماه محرم ۱۴۴۶ اعلام کرد برگزاری «کرسی تفسیر موضوعی قرآن کریم» در حرم امام‌رضا(ع) عزاداری هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در "حسینیه حرم" زیارت دلیل رفاقت بود یادی از استاد کاظم مدیرشانه چی، چهره ماندگار علوم حدیث و استاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزاری آیین سنتی «اذن عزا» حضرت سیدالشهدا‌(ع) در حرم امام‌رضا(ع) + جزئیات به کی رأی بدیم؟! آیینه‌ها، در عبادت یار | درباره هنر چهارصدساله آینه‌کاری در حرم امام‌رضا(ع) راز سجده مروری بر آموزه‌های امام رضا(ع) درباره عزای سیدالشهدا(ع) اجتماع بزرگ هیئت‌های عزادار حسینی در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ۶۰۰ کودک‌ونوجوان یتیم، میهمان آستان قدس رضوی شدند استقرار ۳۲ صندوق اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) یادی از فیلسوف، حاج ملاهادی سبزواری | در دیده اسرار همه خانه اوست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برگزاری ویژه برنامه فرهنگی زیارت در مشهد

  • کد خبر: ۱۳۳۱۷۸
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
برگزاری ویژه برنامه فرهنگی زیارت در مشهد
معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ویژه برنامه فرهنگی زیارت برای نخستین بار ویژه نوجوانان حاشیه شهر مشهد در قالب یک تور نیم روزه برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجلیل بامشکی اظهار کرد: ویژه برنامه فرهنگی زیارت برای نخستین بار با همکاری آستان قدس رضوی ویژه ۲۰۰ نوجوان حاشیه شهر مشهد روز پنج شنبه ۱۲ آبان ماه برگزار شد.

وی افزود: نخستین مرحله از این برنامه ویژه حاشیه شهر مشهد برگزار شد و در این رابطه پنج دستگاه اتوبوس به محلات مختلف شهر از جمله پنجتن، شهرک شهید رجایی، شهرک شهید باهنر، رسالت و توس برای حمل‌ونقل نوجوانان اعزام شدند.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: ثبت‌نام افراد با محوریت مساجد انجام شد و تور نیم روزه در ابتدا با حضور نوجوانان در حرم مطهر و برگزاری ویژه برنامه فرهنگی در آنجا آغاز شد.

بامشکی ادامه داد: پس از زیارت امام مهربانی‌ها همراه با برنامه‌های فرهنگی، نوجوانان برای داشتن لحظاتی جذاب به سینما اطلس رفتند.

وی اضافه کرد: در ادامه نیز آنان با حضور در ورزشگاه امام رضا (ع) و صرف نهار با غذای متبرک حضرت، برنامه را به پایان رسانده و به محلات خود بازگشتند.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ضمن اشاره به برگزاری مستمر ویژه برنامه‌های فرهنگی برای نوجوانان شهر، عنوان کرد: در این راستا در طول سال این برنامه، هفته‌ای یکبار با مشارکت با آستان قدس و آموزش و پرورش بنا به ضرورت اهمیت به نوجوانان در مسائل فرهنگی و مذهبی برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->