حاجی‌بگلو: تصمیم‌گیری درباره تمدید دوره شوراها در انتظار مجلس است | هفت ساله شدن شوراها، در دولت نیز موافقانی دارد مشروح سیاست‌های شورای شهر مشهد در حوزه حمل‌ونقل شهری برگزاری دهمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی (۶ دی ۱۴۰۳) کاسب قدیمی محله سرشور: ما وسط تاریخ مشهدیم شهردار مشهد مقدس: ۴۵ کلان‌پروژه در‌حال‌اجرا تا پایان دوره ششم مدیریت شهری، به بهره‌برداری می‌رسد + فیلم هر سفر مترو در مشهد ۱۸ هزار تومان هزینه دارد افزایش ۲برابری پلاک‌های فعال خودرو در مشهد طی ۵ سال | کاهش حوادث ترافیکی فاز نخست خط ۳ قطارشهری مشهد تا پایان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد توضیحات رئیس شورای شهر مشهد درباره برخی موضوعات مربوط به صحن علنی روز گذشته (۵ دی ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد برای ششمین روز پیاپی، آلوده است (۶ دی ۱۴۰۳) نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد: تغییر کیفیت و ظاهر معابر شهر هدیه ناقابل مدیریت شهری است | ورود ۶۰ ناوگان جدید خط یک قطارشهری از یک‌سال‌ونیم آینده نگاهی به واقعه آتش‌سوزی ندامتگاه مشهد در ۵ دی ماه ۱۳۵۷ | آزادی با شورش زندانیان بند ۲ اجرای طرح آبرسانی، مسیر تردد در یک‌ منطقه از مشهد را به مدت ۵ روز مسدود کرد ظرفیت‌های مشهد، بازتاب‌های بین‌المللی دارد راهکار‌هایی برای کاهش خسارات بلایای طبیعی در شهر‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: اقدامات شورای شهر درخصوص تسهیل زیست عفیفانه بانوان، قابل‌دفاع است | مدیریت شهری در بحران سرما، عملکرد ارزشمندی داشت ممنوعیت ورود خودروهای سنگین به شهر مشهد رعایت نمی‌شود | وقتی کامیون‌ها قوانین را زیر چرخ هایشان له می‌کنند افزایش سرمایه شهرداری مشهد در بانک شهر مروری بر وضعیت پایگاه‌های چندمنظوره شهرداری مشهد به بهانه روز ایمنی در برابر زلزله | پناهگاهی برای روزهای بحرانی ضرورت نظارت بر ساخت‌و‌ساز‌ها برای داشتن شهری ایمن و مقاوم صدور بیش از ۵۴۶ هزار مجوز بهره‌برداری از غرفه‌‌بازار‌های سیار شهرداری مشهد
سرخط خبرها

طرح نظرسنجی از ارباب رجوع در شورای شهر راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر: ۱۳۳۷۳۲
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
طرح نظرسنجی از ارباب رجوع در شورای شهر راه‌اندازی می‌شود
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از راه‌اندازی طرح «نظرسنجی از ارباب رجوع» به منظور ارزیابی سطح کیفی پاسخگویی به مردمی که برای پیگیری مسائل و مشکلات خود به شورای شهر مراجعه می‌کنند، خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد شیخانی در گفتگویی با بیان اینکه شوراهای اسلامی، به عنوان مردمی‌ترین نهاد و دستگاه‌ سیاست‌گذار و تصمیم‌ساز در شهرها شناخته می‌شوند، اظهارکرد: بهم‌پیوستگی عمیقی بین مردم با این نهاد مردمی که متشکل از نمایندگان مردم در نظام مدیریت شهری است را شاهد هستیم.

وی گفت: هر اقدام و تصمیمی که موجب تعمیق این ارتباط و پیوستگی شود، بی‌شک باید مورد حمایت قرار گیرد و اجرایی شود؛ مگر می‌شود سازوکاری مردمی تعریف کنیم ولی ارتباط مستقیم و حلقه واسطی در این بین تعریف نکنیم؟

شیخانی با بیان اینکه از ابتدای استقرار شورای ششم پیوسته به دنبال تقویت ارتباط و تعامل بین مردم و نمایندگان آنها بوده‌ایم، افزود: رویه‌ها و خط‌مشی‌گذاری‌های مختلفی را در این خصوص تعریف کردیم و خلاء‌های این حوزه را شناسایی و احصاء نمودیم؛ یکی از مهمترین خلاء‌ها، نظرسنجی از ارباب رجوع و کیفی‌سنجی این مهم بوده است.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: برهمین اساس به منظور تکریم ارباب رجوع، طرح «نظرسنجی از ارباب رجوع» به منظور ارزیابی سطح کیفی پاسخگویی به مردمی که برای پیگیری مسائل و مشکلات خود به شورای شهر مراجعه می‌کنند، راه‌اندازی شده است.

شیخانی گفت: چنین اقدامی تاکنون در مردمی‌ترین نهاد شهر، سابقه نداشته و امیدواریم بتوانیم از این طریق موجبات ارتقاء رضایتمندی عمومی از شورای شهر را ارتقاء ببخشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->