افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد
سرخط خبرها

سند مالکیت مسجد مقدس جمکران به تولیت مسجد تحویل داده شد

  • کد خبر: ۱۳۴۳۲۳
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
سند مالکیت مسجد مقدس جمکران به تولیت مسجد تحویل داده شد
سند مالکیت تک برگ مسجد مقدس جمکران توسط رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تحویل تولیت این مسجد مقدس شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم اهداء سند مالکیت تک برگ مسجد مقدس جمکران با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، حسن بابایی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حیدر فتاحی قائم مقام سازمان ثبت و جمعی از معاونین و مدیران دو مجموعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در این مراسم با تقدیر از رئیس و قائم مقام سازمان ثبت و تلاش‌های مؤثر اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قم در انجام این کار ارزشمند گفت: برخی اعمال نیک جاودانه می‌شوند و خدمت به خانه خدا عمل نیکی است که ثواب آن تا قیامت به افراد خواهد رسید و خداوند آنان را در ثواب عبادات و اعمالی که مردم در آن انجام می‌دهند شریک خواهد کرد.

بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از روند صدور سند تک برگ مسجد مقدس جمکران گفت: در ابتدا سند مالکیت تک برگ خود مسجد که دارای سند و پلاک ثبتی مجزا به مساحت ۶۲ هزار و ۲۷۶ هزار متر مربع بود صادر شد.

وی افزود: در خصوص سند مالکیت محوطه مسجد که قسمت‌های مشاعی از ۲۲ پلاک ثبتی بود، در ابتدا نقشه ۲۲ پلاک ثبتی تهیه شد و سپس تصرفات محوطه مسجد به مساحت ۲۹۰ هزار و ۱۲ متر مربع برداشت شد که رأی آن در قانون تعیین تکلیف صادر و در ادامه سند مالکیت آن صادر شد.

رئیس سازمان ثبت با اشاره به صدور سند تجمیعی مسجد و محوطه جمعاً به مساحت ۳۵۴ هزار و ۲۸۸ متر مربع معادل ۳۵.۵هکتار و انجام اقدامات مهم دیگری دراین خصوص، اظهار کرد: تهیه عکس‌های هوایی و ارتوفتو و تولید نقشه از حریم جمکران و سپس ژئورفرنس مربوط به حدود ۲۵۰ پلاک ثبتی به مساحت تقریبی ۵۰۰ هکتار با هزینه بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان انجام گرفت که جهت تأیید به سازمان نقشه‌برداری ارسال شده است و پس از وصول و تطبیق با مستندات، نهایتاً تثبیت اسناد مربوط به مسجد مقدس جمکران و مالکان خصوصی صورت خواهد گرفت.

در این مراسم، حکم و نشان خادمی افتخاری مسجد مقدس جمکران توسط تولیت این مکان مقدس به رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، قائم مقام سازمان و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قم اهدا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->