تعطیلی پنجشنبه‌ها با مخالفت کمیسیون اقتصادی همراه شد با حکم رهبر معظم انقلاب؛ امام جمعه شهرکرد منصوب شد یک شرکت ژاپنی از تحقیق درباره انفجار بی‌سیم‌ها در لبنان خبر داد نمایندگی ایران در سازمان ملل: وارد رقابت‌ها و جنجال‌های داخلی و انتخاباتی آمریکا نمی‌شویم پزشکیان: قدرت مسلمانان بر وحدت و انسجام ماست دولت، لایحه اصلاح قانون هواپیمایی کشوری را تقدیم مجلس کرد ستاد کل نیروهای مسلح: اراده ما بر خونخواهی شهید هنیه خواهد بود آغاز سی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور پزشکیان تسلیت رئیس جمهور به مردم لبنان | پزشکیان: جنایتکار قطعا مجازات عادلانه خواهد شد جریمه خودروهای سنگین باربری که از حد مجاز بیشتر باشد چقدر است؟ آمریکا: در انفجارهای دستگاه‌های ارتباطی لبنان دخالتی نداشتیم پوتین امضای موافقت‌نامه جامع راهبردی ایران و روسیه راپذیرفت تل‌آویو: قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل حمایت از تروریسم است حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا در فلسطین اشغالی تیم بسیج جامعه پزشکی ایران وارد لبنان شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایران حمله علیه سفیر خود در لبنان را پیگیری می‌کند تیم ۸ نفره چشم‌پزشکان ایرانی عازم لبنان شدند هزینه اتباع افغانستانی در ایران سالانه بیش از ۱۰ میلیارد دلار است ۹۵ نفر از مصدومان حادثه تروریستی لبنان به ایران منتقل شدند حبیب عباسی، مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری شد شورای امنیت درباره انفجار‌های لبنان نشست برگزار می‌کند
سرخط خبرها

دموکرات‌ها اکثریت خود را در سنای آمریکا حفظ کردند

  • کد خبر: ۱۳۴۴۸۰
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
دموکرات‌ها اکثریت خود را در سنای آمریکا حفظ کردند
با پیروزی «کاترین کورتز ماستو» سناتور دموکرات در ایالت نوادا آمریکا، دموکرات‌ها همانند دوره قبل اکثریت را در مجلس سنا این کشور کسب کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا با کسب ۵۰ کرسی در مقابل ۴۹ کرسی حزب جمهوری‌خواه، توانست بار دیگر اکثریت خود در مجلس سنا را حفظ کند.

رسانه‌های آمریکا امروز یکشنبه گزارش دادند، با پیروزی «کاترین کورتز ماستو»، سناتور دموکرات در مقابل «آدام لاکسالت»، دادستان کل پیشین ایالات نوادا، دموکرات‌ها موفق شدند با به دست آوردن ۵۰ کرسی، همچنان کنترل سنا را در دست خود حفظ کنند.

پیروزی دموکرات‌ها در مجلس سنا با احتساب رای معاون رئیس‌جمهوری (رئیس سنا) محاسبه می‌شود. حتی اگر جمهوری خواهان در دور دوم انتخابات ایالت جورجیا بتوانند کرسی این ایالت را کسب کنند باز هم همانند دوره قبل در اقلیت قرار دارند.

در ایالت جورجیا هیچ یک از نامزد‌ها موفق به کسب ۵۰ درصد آرا نشده‌اند و باید در دور دوم انتخابات که در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر ماه) برگزار می‌شود، شرکت کنند.

این در حالی است که در انتخابات مجلس نمایندگان اوضاع به گونه دیگری است و تا این لحظه جمهوری خواهان با کسب ۲۱۱ کرسی در مقابل ۲۰۲ کرسی دموکرات‌ها، از آن‌ها پیشی گرفته و انتظار می‌رود جمهوری خواهان کنترل مجلس نمایندگان را در دست گیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->