فیلم سینمایی «بی‌بدن» اکران آنلاین می‌شود + زمان پخش تمدید مهلت ثبت‌نام در المپیاد فیلمسازی نوجوانان تعطیلی سینما‌های خراسان رضوی و مشهد از ۲۴ تا ۲۸ تیر ۱۴۰۳ لباس و گریم متفاوت الناز شاکردوست در نقش مشهورترین زن شاهنامه رقابت خواکین فینیکس و دنزل واشینگتن برای اسکار ۲۰۲۵ ویژه‌برنامه رادیویی «مثل آب» برای حضرت عباس (ع) + زمان پخش امین زندگانی با تله‌تئاتر «کاتب اعظم» در تلویزیون + زمان پخش بخشی نگری و خودمحوری دستگاهی، مانع توسعه هنر عاشورایی افشاگری پس از واقعه | نگاهی به فیلم «شور عاشقی» در مختصات سینمای دینی ایران اعجاز ایجاز (بخش سوم) نگاهی به دشواری‌های سرودن و نوشتن برای کودک و نوجوان با موضوع عاشورا واکنش مدیرکل نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی به ممنوع‌التصویری باران کوثری جایزه داوران پناهنده پالرمو به «آنیتا، گمشده در اخبار» رسید آغاز فرایند ارسال آثار برای جوایز اسکار ۲۰۲۵ صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ عطر «گلاب اشک»؛ گزارشی از برگزاری کارگاه‌های هنری ویژه محرم ۱۴۰۳ در نگارخانه رضوان گفت‌‌گو با «رضا ایرانمنش» بعد ترخیص از بیمارستان | همچنان عاشق بازیگری‌ام انتشار فراخوان بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روایت جالب کارگردان سریال «در انتهای شب» از بازی علیرضا داودنژاد در سریالش
سرخط خبرها

جایزه اسکار افتخاری به «مایکل جی.فاکس» اهدا شد

  • کد خبر: ۱۳۵۸۵۸
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
جایزه اسکار افتخاری به «مایکل جی.فاکس» اهدا شد
«مایکل جی. فاکس» بازیگر سینما و تلویزیون برای کمک به جمع‌آوری ۱.۵ میلیارد دلار برای تحقیق در زمینه بیماری پارکسینون، با دریافت جایزه اسکار افتخاری مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «مایکل جی. فاکس» بازیگری که در دهه ۱۹۸۰ در کمدی تلویزیونی «روابط خانوادگی» و فیلم‌های «بازگشت به آینده» تماشاگران را مجذوب خود کرد، از سوی آکادمی با دریافت جایزه اسکار افتخاری (جایزه بشردوستانه ژان هرشولت) برای فعالیت‌های حمایتی در جهت جمع‌آوری ۱.۵ میلیارد دلار برای تحقیق در مورد بیماری پارکینسون، مورد تقدیر قرار گرفت.

فاکس در سن ۲۹ سالگی به بیماری پارکینسون که یک اختلال عصبی که باعث لرزش و سایر علائم می‌شود، مبتلا شد و فعالیت بازیگری خود را محدود کرد و بنیادی تحت عنوان «مایکل جی. فاکس» را برای تحقیقات پارکینسون تأسیس کرد تا در جستجوی درمانی برای این بیماری باشد.

این بازیگر کانادایی در مراسم سالانه جوایز گاورنرز آکادمی اسکار پس از دریافت جایزه افتخاری گفت: «اینجا ایستادن و پذیرفتن محبت شما به عمیق‌ترین حالت متواضعانه است». فاکس همچنین گفت که سخت‌ترین قسمت در مورد بیماری‌اش، دست و پنجه نرم کردن با عدم قطعیت بود و او سال ها بیماری خود را خصوصی نگه داشته است، زیرا نمی دانست اگر مخاطبان بدانند که من درگیر این مشکل هستم، می توانند باز هم به کمدی‌های من بخندند یا خیر.

«دایان وارن» ترانه‌سرای پرکار که آثارش در ۱۰۰ فیلم سینمایی استفاده شده است، «پیتر ویر» کارگردان استرالیایی که برای فیلم‌هایی چون «شاهد» و «انجمن شاعران مُرده» شناخته می‌شود و «یوژن پالسی» نخستین زن سیاه‌پوست که یک فیلم (یک فصل سفید خشک) برای استودیوهای بزرگ هالیوودی ساخت، دیگر دریافت‌کنندگان جایزه اسکار افتخاری امسال بودند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->