عبور ۱۵۲ هزار زائر عتبات از مرز مهران تا صبح عاشورا (۲۶ تیر ۱۴۰۳) مصرف سالانه ۶ کیلو نمک توسط هر ایرانی‌ ادامه آتش سوزی در جنگل اولنگ| ۵ هکتار دیگر سوخت دستگاه قضایی علیه ناشران شایعه انفجار در حرم شاهچراغ (ع) اعلام جرم کرد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) زمان انتشار کلید اولیه سوالات نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ مشخص شد وزش باد پدیده غالب جوی در خراسان رضوی برخورد پراید وانت با گاردریل کنار بزرگراه مشهد-قوچان حادثه آفرید (۲۶ تیر ۱۴۰۳) حریق منزل مسکونی در خیابان سیدی مشهد + تصاویر وضعیت جاده‌های کشور در روز عاشورا (۲۶ تیر ۱۴۰۳) ۱۵ نکته مهم برای مصرف ویتامین‌های مختلف آیا تخم مرغ‌های قهوه‌ای ارزش غذایی بالاتری دارند؟ مشعل گردانی تجلی گر میراث مشترک و ناملموس ایران و عراق هشدار یک متخصص: درمان سنتی جایگزین درمان‌های پزشکی سرطان نیست شکسته شدن حکم متهم پرونده آزار بانوان در پارک مهرگان تکذیب شد هشدارهای ایمنی استفاده از وسایل سرمایشی زندگی محیط‌بانان فیلم سینمایی می‌شود ایجاد خانه‌های همیار طبیعت برای مشارکت مردم در نگهداری محیط زیست حجم بالای استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در محرم| این ظرف‌ها تا ۵۰۰ سال تجزیه نمی‌شوند فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟
سرخط خبرها

خراسان رضوی ۷۰ هزار دانش آموز پژوهشگر دارد

  • کد خبر: ۱۳۷۹۳۸
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
خراسان رضوی ۷۰ هزار دانش آموز پژوهشگر دارد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این استان ۷۰ هزار دانش آموز و ۱۵ هزار معلم پژوهشگر دارد که در نشست‌های پژوهشی شرکت می‌کنند و دارای پژوهش هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدامیر شوشتری در آیین نواختن زنگ پژوهش و فناوری در آموزشگاه شهید حسن جلال آبادی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد افزود:در عرصه تحقیق و پژوهش اقدامات خوبی در آموزش و پرورش استان انجام شده است و نظیر پژوهشکده عباس زادگان مشهد کمتر در آموزش و پرورش کشور دیده می‌شود.

وی با بیان این که دانش آموزی پژوهنده خواهد شد که معلم و آموزگار پژوهشگر داشته باشد ادامه داد: در دوران کرونا آموزش فراگیر و حضور پژوهشگران امکان پذیر نبود و پژوهش‌ها با رکود مواجه شد، اما امیدواریم امسال عقب ماندگی‌ها را با تلاش وافر و فزاینده همکاران جبران کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حقیقت طی ۲ ماه گذشته آموزش و پرورش بیشتر گرفتار فعالیت‌های گوناگون اداری بود و از هم اکنون فعالیت‌های اصلی شروع می‌شود، لذا به طور جدی باید وارد صحنه شد.

شوشتری افزود: وجود ۱۵ هزار همکار پژوهشگر و ۷۰ هزار دانش آموز پژوهنده در حال همکاری با پژوهشکده عباس زادگان نقطه قوتی در عملکرد پزوهشی خراسان رضوی است و همه این پژوهشگران آثار متعددی در این پژوهشکده دارند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی شده تا همه دانش آموزان و همکاران بتوانند از پژوهش‌ها و کتاب‌های ارزشمند موجود در پژوهشکده استفاده کرده و بهره ببرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->