بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه بین‌المللی مشهد (یکم شهریور ۱۴۰۴) | تأکید بر ارتقای خدمات به زائران رضوی استقرار ۵۰۰ نیروی داوطلب مردمی و ۱۰۰ امدادگر مترو برای تأمین امنیت زائران در دهه پایانی صفر زیرساخت‌های خدمت به زائران رضوی فراتر از ماموریت‌های مدیریت شهری است قلندرشریف: زائران و مجاوران برای تردد در محدوده حرم مطهر رضوی از خط ۳ قطار شهری استفاده کنند توزیع بسته‌های غذایی و خدمات گسترده به زائران پیاده در موکب آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد انتقال زائران پیاده به مشهد با سرویس دهی ویژه اتوبوسرانی شهردار مشهد مقدس: خط قرمز شهرداری در حوزه خدمت‌رسانی، تکریم و ایمنی و سلامت زائران است + فیلم نظارت ۲۴ ساعته بر پارکینگ‌های شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر اسکان ۳۲ هزار زائر در مراکز اسکان شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد: افزایش چشمگیر خدمات مشهد به زائران پیاده امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر انتقال زائران پیاده خسته و بیمار از ورودی ملک‌آباد توسط اتوبوس‌های شهرداری مشهد تاکسی‌های مشهد در روز‌های پایانی صفر ۱۴۰۴ تا چه محدوده‌ای به سمت حرم رضوی امکان تردد دارند؟ شهردار مشهد مقدس: خدمات‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر، یک تکلیف جهادی است تعطیلی مراکز تعویض پلاک خراسان رضوی تا دوشنبه (۲ شهریور ۱۴۰۴) اجرای فضاسازی ویژه مشهد همزمان با دهه پایانی ماه صفر آبرسانی به ایستگاه‌ها و موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (علیه‌السلام) در منطقه ۶ مشهد انسداد معابر فرعی خیابان امام رضا(علیه‌السلام) مشهد در روزهای آخر دهه صفر هوای مشهد در وضعیت «ناسالم» برای گروه‌های حساس (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) پارکینگ‌های هسته مرکزی مشهد تکمیل است (جمعه، ۳۱ مرداد ۱۴۰۴) | شهروندان برای زیارت از خودروی شخصی استفاده نکنند درخواست رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران مشهد: برای رفاه زائران در روزهای پایانی صفر، برق هتل‌ها را قطع نکنید (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) ورود بیش از ۳ میلیون و ۷۲۲ هزار زائر و مسافر به مشهد و خراسان رضوی (۳۱ مرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

آغاز به کار شعبه شورای حل اختلاف در سازمان پایانه‌های مسافربری

  • کد خبر: ۱۳۹۸۱۳
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
آغاز به کار شعبه شورای حل اختلاف در سازمان پایانه‌های مسافربری
مدیر پروژه شهر ترمیمی شهرداری مشهد، از آغاز به کار شعبه شورای حل اختلاف در سازمان پایانه‌های مسافربری، باتوجه به حضور گسترده اقشار مختلف جامعه در این پایانه‌ها و ایجاد تعارضات مختلف در این حوزه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر سروی با بیان این خبر اظهار کرد: براساس هماهنگی صورت گرفته با دادگستری خراسان رضوی و شورای حل اختلاف استان، از سال گذشته تاکنون در مجموع بیش از ۲۲ شعبه همیاران شورا‌های اختلاف در مجموعه‌های تحت مدیریت شهرداری مشهد آغاز به کار کرده‌اند که با راه اندازی این شعبه در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، تعداد شعب تحت نظارت شهرداری مشهد به عدد ۲۳ رسید.

وی ادامه داد: باتوجه به حضور گسترده اقشار و گروه‌های مختلفی از مردم از نقاط مختلف کشور و با فرهنگ‌های گوناگون در پایانه‌های مسافربری، بروز و ظهور جرائم، تخلفات و تعارضات در این مجموعه بزرگ گریز ناپذیر است، اما استفاده از ظرفیت‌های ترمیمی و جلب مشارکت شهروندان در زمینه حل مسائل و رفع اختلافات فرصت خوبی است که می‌تواند در این شعبه مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیر پروژه شهر ترمیمی شهرداری مشهد در پایان خاطر نشان کرد: براساس برنامه ریزی‌های گسترده تا پایان سال جاری شعبه‌های دیگر شورا‌های حل اختلاف نیز در مجموعه مدیریت شهری آغاز به کار خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->