اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است پخش زنده دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آیا معاون پارلمانی رئیس‌جمهور برکنار شده است؟ + جزئیات

  • کد خبر: ۱۴۰۱۰۵
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
آیا معاون پارلمانی رئیس‌جمهور برکنار شده است؟ + جزئیات
از صبح‌ امروز پس‌ از استعفای ابراهیم‌ عزیزی نماینده کرمانشاه از مجلس، اخباری مبنی بر تغییر معاون پارلمانی رییس‌جمهور شنیده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به استعفای ابراهیم‌ عزیزی گفت: آقای عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با سابقه حضور در مجلس، شورای نگهبان و دولت که فرزند شهید نیز است، از طرف دولت با ایشان رایزنی‌های زیادی صورت گرفته و به یک توافق با رئیس جمهور رسیدند؛ از این جهت استعفای خود را از مجلس شورای اسلامی علیرغم میل باطنی تقدیم کرده است.

براساس شنیده‌ها‌ امروز پس‌ از جلسه‌ هیات‌دولت حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از سمت خود برکنار شده تا ابراهیم‌ عزیزی جایگزین وی شود. 

طبق گفته برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز قرار است ابراهیم عزیزی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور شود. 

عزیزی نیز امروز در تذکر شفاهی خود در مجلس تلویحاً این موضوع را تأیید کرد و گفت: بنده همواره خادم مردم و نمایندگان مردم و به دنبال تعامل دولت و مجلس و آرامش و همدلی خواهم بود.

متن نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه از نمایندگی مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراما با توجه به نظر رییس جمهور مبنی بر خدمت در دولت، به همین دلیل استعفا از نمایندگانی مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌گردد.

سرباز مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

ابراهیم عزیزی»

به گزارش شهرآرانیوز؛ ابراهیم عزیزی، نماینده کرمانشاه در دوره های پنجم و یازدهم و از اعضای سابق حقوقدان شورای نگهبان است. وی همچنین "معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور" در دولت محمود احمدی‌نژاد بود. 

رسیدگی به استعفای عزیزی در دستورکار جلسات علنی هفته آینده قرار می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->