جلیل شعبانی درگذشت+بیوگرافی و علت فوت خلق اثر هنری نقاشان مشهدی به یاد شهید «سیدحسن نصرالله» + فیلم دیپلم افتخار جشنواره روسی برای «آوای ابرها» بازیابی هویت غنی دینی و انقلابی‌ از طریق داستان‌نویسی ضروری است یادی از مرحوم غلامعلی پورعطایی، استاد بی بدیل دوتار از خطه تربت جام هم زمان با سالروز درگذشتش جایزه ملی داستان حماسی، احیای هویت ادبی و حماسی خراسان رضوی است + فیلم دبیر اجرایی چهارمین جایزه ملی داستان حماسی: ۸۸۹ اثر به جشنواره ارسال شده است بررسی وضعیت نسبت هنر و فرهنگ دفاع مقدس | واجب فراموش شده برگزاری نمایشگاه نقاشی هنرمندان مشهدی با عنوان «ماشین طبیعی» | نگاه هنرمندانه به زیست شناسی در عصر هوش مصنوعی اجلاس همکاری‌های علمی‌فرهنگی زبان و ادبیات فارسی در نیشابور، فرصتی برای تقویت ارتباط در حوزه تمدنی زبان فارسی گفتگو با دکتر محمود اکرامی فر درباره نسبت‌های شعر و رسانه در گذر زمان | شعر بیشتر شده، اما قوی‌تر نشده است اجرای نمایش «برش» با حضور صحرا اسدالهی و آرش عدل‌پرور در مشهد اعلام جدول زمانبندی مسیر بازبینی آثار در جشنواره تئاتر خراسان رضوی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ پخش فیلم‌های پلیسی و استکبارستیزانه از تلویزیون در آخر هفته (۱۲ و ۱۳ مهر ۱۴۰۳) درمیشیان، سینماگر ایرانی، نامزد جایزه «افشین یداللهی» شد درخشش «پریسان» در جشنواره‌های خارجی آرش مجیدی با «تانک‌خورها» روی آنتن شبکه سه + زمان پخش
سرخط خبرها

فصل جدید «حسینیه معلی» اعیاد شعبانیه پخش می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۰۹۸۷
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
فصل جدید «حسینیه معلی» اعیاد شعبانیه پخش می‌شود
صفحه مجازی برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» برای اعیاد شعبانیه فراخوان داد تا شرکت کنندگان ویدئو‌های خود را برای قرار گرفتن در بین نفرات نهایی ارسال کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه سه سیما با اعلامِ فراخوان شرکت به فصل جدید «حسینیه معلی»، قرار است اعیاد شعبانیه این برنامه تلویزیونی به آنتن شبکه سه سیما برگردد. 

در این فراخوان که صفحه مجازی «حسینیه معلی» آن را منتشر کرده، شرکت‌کنندگان ویدئویی از اجرای خودشان در قالب‌های متناسب با مجالس اهل‌بیت (علیهم‌السلام) اعم از مدح‌خوانی، سرودخوانی، شعرخوانی و... تهیه کنند تا از میانِ این ویدئوها، عواملِ برنامه برترین‌ها را برای حضور در این برنامه تلویزیونی آماده کنند. 

مهدی رسولی، سعید حدادیان، مجید بنی‌فاطمه و محمد صمیمی از مداحان برجسته اهل بیت(ع) به عنوان میزبان در سری اول «حسینیه معلی» حضور داشتند و در فصل گذشته سعید حدادیان جای خودش را به مهدی سلحشور داد. احتمال دارد این ترکیب در فصل جدید هم تغییراتی داشته باشد اما هنوز جزئیاتی از این فصل مطرح نشده است. 

همان‌طور که سعید ستودگان تهیه‌کننده برنامه در گفت‌وگویی با تسنیم به بازتاب‌های مردمی «حسینیه معلی» اشاره کرده بود؛ استقبال‌ها از این برنامه تلویزیونی باعث شد که شبکه سه و عواملِ کار به سمتِ ساخت فصل‌های دیگر بروند. 

حضورِ نوجوانان در این برنامه و مداحی‌شان مورد استقبال بسیاری از علاقه‌مندان به ستایشگری اهل‌بیت عصمت و طهارت قرار گرفته، تا جایی‌که بسیاری این درخواست را از صاحبانِ این برنامه داشته‌اند همچون «عصر جدید» که استعدادهای بسیاری را در معرضِ نگاه، قرار داد با توسعه این برنامه و فراهم کردن شرایطی برای گسترش استعدادهای «حسینیه معلی»، شاهدِ افزایش این استعدادها و پیشرفت‌شان باشیم. 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->