نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا+ ویدیو گل و خلاصه بازی| جهان به کام مسی نتیجه بازی انگلیس و اسپانیا در فینال یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان شیرین ماتادورها پخش زنده بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ (۲۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قدوس- پرسپولیس؛ درگیر مسئله سربازی! تاریخ و ساعت بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ | تاریخ‌سازی مسی یا دومین جام یاران خامس؟ یک یاغی دیگر در لیست استقلال | احمدزاده پس از رضاییان آبی‌پوش می‌شود؟ رسمی؛ رامین رضاییان به استقلال پیوست + عکس پنجمی ساحلی بازان ایران در رنکینگ جهانی رضایت اسکوچیچ از امکانات تراکتور سامان فلاح، خرید جدید استقلال آزمون در دوراهی لالیگا و لیگ‌های عربی هشدار هلدینگ خلیج فارس به مدیران استقلال: به دنبال اسپانسر باشید بلانکو به دنبال بلیت برگشت به ایران پرسپولیس به دنبال مدافع چپ مراکشی پیام خداحافظی رضاییان با هواداران سپاهان + عکس مازیار زارع سرمربی شمس آذر شد
سرخط خبرها

لیدر‌های استقلال و پرسپولیس با چه مجوزی به ورزشگاه رفتند؟

  • کد خبر: ۱۴۱۰۷۲
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
لیدر‌های استقلال و پرسپولیس با چه مجوزی به ورزشگاه رفتند؟
برخلاف اعلام رسمی فدراسیون فوتبال دربی ۹۹ بدون تماشاگر نبود و تعداد قابل توجهی از لیدر‌ها به همراه همراهان خود این بازی را از نزدیک تماشا کردند!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فدراسیون فوتبال قبل از برگزاری دربی ۹۹ رسما اعلام کرد بازی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

این خبر بدان معنا بود که جز بازیکنان، مربیان، مسئولان درجه یک دو باشگاه و اصحاب رسانه (آن هم به شکل محدود) دیگر افراد اجازه ورود به ورزشگاه آزادی را ندارند، اما لااقل ۳۰۰ تماشاگر که درمیان آن‌ها لیدر‌های دو باشگاه حضور داشتند، این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

این افراد بدون اینکه ممانعتی با ورودشان به ورزشگاه شود، ساعاتی قبل از برگزاری بازی به ورزشگاه رفتند و بازی را از نزدیک نگاه کردند. فدراسیون فوتبال تا کنون هیچ توضیحی درباره اینکه دلیل حضور تماشاگر در این بازی چه بوده، نداده است، اما افکار عمومی انتظار دارد هرچه زودتر پاسخ این پرسش مهم داده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->