اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است پخش زنده دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

چالش پیدا‌کردن ضامن کارمند رسمی با گواهی کسر از حقوق برای دریافت وام خُرد بانکی

  • کد خبر: ۱۴۱۴۲۹
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
چالش پیدا‌کردن ضامن کارمند رسمی با گواهی کسر از حقوق برای دریافت وام خُرد بانکی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به چالش جدی متقاضیان دریافت وام، برای پیدا کردن ضامن کارمند رسمی دولت با گواهی کسر از حقوق در شهر‌های کوچک، گفت: اینکه برای پرداخت تسهیلات بانکی به کشاورزانی که از اقشار کم درآمد جامعه هستند، شرط معدل حساب قرار دهیم، بخش زیادی از کشاورزان را از چرخه دریافت وام محروم می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار گروس در مجلس با اشاره به مسیر سخت دریافت تسهیلات خُرد بانکی از سیستم بانکی، گفت: تسهیل در پرداخت وام خُرد در شرایطی که مردم با مشکلات متعدد اقتصادی مواجه هستند بسیاری گره‌گشا است، اما متاسفانه  بانک‌ها به جای تسهیل‌گیری در فرآیند اخذ وام، با ایجاد موانع دریافت تسهیلات را برای متقاضیان دشوار کرده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شرط معدل حساب برای دریافت وام کشاورزان افزود: اینکه برای پرداخت تسهیلات بانکی به کشاورزانی که از اقشار کم درآمد جامعه هستند، شرط معدل حساب قرار دهیم، بخش زیادی از کشاورزان را از چرخه دریافت وام محروم می‌کند. از این رو وزیر امور اقتصاد و دارایی باید به این موضوع ورود کرده و اجازه تضییع حق کشاورزان را ندهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به موانع و دشواری ناشی از شرایط تضامین گفت: پیدا کردن ضامن کارمند در شهر‌های کوچک برای کشاورزان مشکل دیگری است که این افراد با آن مواجه هستند. مگر در یک شهر کوچک چند کارمند وجود دارد که ارائه وام‌ها را مشروط به دریافت گواهی کسر از حقوق ضامن کرده اند. باید شرایط را برای دریافت وام‌های خرد تسهیل کنیم. /

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->