شرایط فروش ایران خودرو ویژه مادران اعلام شد + جدول (۱۱ مهر ۱۴۰۳) ۱۰ میلیون نفر در ۶ هزار واحد مسکونی ناپایدار در کشور سکونت دارند ظرفیت قطار‌های مسافری برای امروز و فردا افزایش می‌یابد ترخیص کالا منوط به ثبت سفارش قبل از وصول خواهد شد اتباع، اهرم فشار بر بازار اجاره‌بهای ایران معافیت شرکت‌هایی با سود ١٠ هزار میلیارد تومانی از مالیات مسافران در پی لغو پروازها، چگونه پول بلیت خود را پس بگیرند؟ سامانه خودنویس سوادگری در معاملات مسکن را کاهش می‌دهد؟ ترخیص ۲۲ هزار خودرو وارداتی در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ خبر مهم برای خریداران و فروشندگان طلا | شرایط جدید فروش طلا اعلام شد واکنش منفی بورس به وعده صادق ۲ | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۱ مهر ۱۴۰۳) همتی: تمرکز سازمان امور مالیاتی بر دانه‌درشت‌ها باشد چگونه و از کجا لپ‌تاپ خوب و ارزان‌قیمت بخریم؟ بررسی قیمت موبایل‌های شیائومی از ۵ میلیون تا ۷۳ میلیون تومان (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | دست کوتاه مردم از طلای گرمی ۴ میلیون تومان قیمت خودرو‌های خارجی رشد کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) شوک موقت بازار ارز بعد از عملیات وعده صادق ۲ | کارشناسان اقتصادی: افزایش قیمت ارز موقت و زودگذر است واکنش بازار خودرو‌های داخلی به پاسخ موشکی ایران به اسرائیل چه بود؟ (۱۱ مهر ۱۴۰۳) آیا قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ + ویدئو | حل مسئله ناترازی انرژی مستلزم گذشت زمان است بیش از ۴ میلیون کنتور هوشمند برق در کشور نصب شده است | ۲ درصد از مشترکان خیلی بدمصرف هستند قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال یک روز پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل چه تغییری کرد؟ (۱۱ مهر ۱۴۰۳) تورم چندباره در سال، افزایش دستمزد سالانه را در خود ذوب می‌کند اختلال یا نگرانی در تأمین و عرضه بنزین وجود ندارد شلوغ‌شدن پمپ‌بنزین‌ها عادی است | سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت: سوخت به اندازه کافی موجود است و نگرانی نداریم سقوط آزاد بیت‌کوین بعد از عملیات موشکی ایران | آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان (۱۱ مهر ۱۴۰۳) ۵۳ درصد ظرفیت سد‌ها خالی است
سرخط خبرها

خودروی لاماری ایما در بورس کالا عرضه می‌شود+ جزئیات (۹ دی ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۲۴۷۳
  • ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
خودروی لاماری ایما در بورس کالا عرضه می‌شود+ جزئیات (۹ دی ماه ۱۴۰۱)
خودروی لاماری ایما محصول شرکت آرین پارس موتور از جمله خودرو‌های کراس‌اووری است که در بورس کالا پذیرش شده و معاملات خودروی لاماری تا کنون دو بار در بورس کالا انجام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در تاریخ ۱۲ دی ماه ، ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما مشکی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان مهمان بورس کالا می‌شوند که تاریخ تحویل این خودرو ها ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ است ، مبلغ پیش پرداخت برای این عرضه ۵۰ درصد قیمت پایه در نظر گرفته شده است که معادل ۴۹۰.۵ میلیون تومان است. خودروی لاماری ایما محصول شرکت آرین پارس موتور از جمله خودروهای کراس‌اووری است که در بورس کالا پذیرش شده است و تا کنون دو دفعه معاملات خودروی لاماری در بورس کالا انجام شده است.

در اولین عرضه لاماری در بورس کالا که در تاریخ ۱ آبان انجام شد این شرکت ۲۰۰ دستگاه خودرو در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه کرد که مجموعا ۸۸۶ تقاضای خرید برای خودرو لاماری ثبت شد و تمام خودرو عرضه شده معامله شد که خودرو لاماری سفید تقریبا با ۲۰ درصد قیمت بیشتر نسبت به قیمت پایه و همچنین خودرو لاماری مشکی با تقریبا ۲۴ درصد قیمت بیشتر نسبت به قیمت پایه معامله شد.

دومین باری که خودرو لاماری ایما در بورس کالا معامله شد، در تاریخ ۹ آذر بود که ۱۷۴ دستگاه لاماری در رنگ های سفید و مشکی و خاکستری با تقریبا ۳۴ درصد بالاتر از قیمت پایه که ۹۸۱ میلیون تومان بود، معامله شد و لاماری مشکی تقاضای بیشتری نسبت به لاماری سفید رنگ و لاماری خاکستری رنگ داشت. در این عرضه رنگ مشکی لاماری نسبت به عرضه قبلی ۱۱ درصد بالاتر قیمت خورد که رشد قیمت بازاری این خودرو در این افزایش تقاضا موثر بوده است.

در تاریخ ۱۲ دی ماه ، ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما مشکی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان مهمان بورس کالا هستند که تاریخ تحویل این خودرو ها ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ است ، مبلغ پیش پرداخت برای این عرضه ۵۰ درصد قیمت پایه در نظر گرفته شده است که معادل ۴۹۰.۵ میلیون تومان است.

این خودرو هم اکنون با قیمتی در حدود ۲ میلیارد تومان در بازار معامله می‌شود و انتظار می‌رود که در معاملات پیش رو نسبت به گذشته با قیمتی بیشتر معامله شود . نکته‌ای که باید در نظر داشت، تاریخ تحویل این خودرو است که تقریبا سه ماه آینده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->