گریستن برای پیروزی، تجربه‌ای تازه برای یک افغانستانی ویدئو | گل اول افغانستان به پاراگوئه در جام جهانی فوتسال ازبکستان پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر پاراگوئه در جام جهانی فوتسال ازبکستان (۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین عجیب‌ترین زمین والیبال جهان در ولایت سمنگان افغانستان + فیلم از تیم ملی فوتسال پاراگوئه، حریف افغانستان در جام جهانی فوتسال، چه می‌دانیم؟ مردم تاشکند بی‌خبر از برگزاری بزرگترین رویداد فوتسال جهان در شهرشان تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل پاراگوئه در جام جهانی ازبکستان در چه صورتی تیم ملی فوتسال افغانستان از مرحله گروهی جام جهانی ازبکستان صعود می‌کند؟ مراسم اختتامیه مسابقه ادبی فرهنگی «پارسی وطن است» در مشهد برگزار شد نتیجه دیدار تیم‌های ملی افغانستان و اوکراین در جام جهانی فوتسال پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر اوکراین در جام جهانی فوتسال ازبکستان (۳۱ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل اوکراین در جام جهانی ازبکستان بی‌احترامی دیپلمات طالبان به سرود ملی جمهوری اسلامی ایران+فیلم تیم ملی فوتبال افغانستان با یک پله سقوط در جایگاه ۱۵۲ جهان قرار گرفت خلاصه بازی تیم‌ ملی فوتسال افغانستان و آرژانتین + فیلم نتیجه دیدار تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و آرژانتین در جام جهانی فوتسال (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | گل اول افغانستان به آرژانتین در جام جهانی فوتسال (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ۳۸ هزار دختر کلاس هفتم در افغانستان دیگر اجازه رفتن به مدرسه را ندارند پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر آرژانتین در جام جهانی فوتسال ازبکستان (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین چرا طالبان حاضر به اجرای کمپین فلج‌اطفال در قندهار نیستند؟
سرخط خبرها

ریاست پاسپورت طالبان: آغاز به کار ریاست پاسپورت شایعه است

  • کد خبر: ۱۴۲۶۸۱
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
ریاست پاسپورت طالبان: آغاز به کار ریاست پاسپورت شایعه است
مقام‌ها در اداره پاسپورت می‌گویند که تیم‌های فنی این اداره در صدد حل مشکلات به میان آمده می‌باشند و روند توزیع پاسپورت تا زمان حل این مشکلات همچنان متوقف می‌ماند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نورالله پتمن، سخن‌گوی ریاست پاسپورت انتشار برخی خبرها در مورد آغاز مجدد روند توزیع پاسپورت در کابل را تکذیب کرده گفت که تاکنون چالش‌های به وجود آمده حل نشده است.
 
پتمن اضافه کرد که تمام تیم‌های فنی ریاست پاسپورت به صورت مشترک در راستای حل چالش‌های به میان آمده کار می‌کنند.
 
بر بنیاد گفته‌های پتمن، امارت اسلامی به ویژه ریاست پاسپورت تلاش دارد تا در کنار حل چالش‌ها، سهولت‌های لازم را برای متقاضیان پاسپورت به میان آورد.
 
او همچنین در بخش دیگر صحبت‌های خود، عرضه پاسپورت در بازار سیاه را تکذیب کرده گفت که این شایعه از سوی دشمنان امارت اسلامی منتشر شده است.
 
پتمن در حالی این اظهارات را مطرح می‌کند که شماری از رسانه‌ها روز گذشته گفته بودند که برخی از شهروندان با کمک سران ارشد امارت اسلامی پاسپورت را به قیمت بالاتر از دو هزار دلار امریکایی دریافت می‌کنند.
 
بر بنیاد گفته‌های پتمن، بعد از متوقف شدن روند صدور پاسپورت به هیچ فردی پاسپورت توزیع نشده است.
 
گفتنی است که روند صدور پاسپورت در سراسر کشور از پانزدهم مهر سال روان تاکنون به دلایل مشکلات تخنیکی متوقف شده است.

ریاست پاسپورت در زمان اعلام تعلیق فعالیت‌های این اداره گفته بود که دستگاه‌های چاپ و دیگر تجهیزات این ریاست نیاز به ترمیم دارند و تا زمان تکمیل کار آن، توزیع پاسپورت را برای مدت نامعلوم متوقف می‌کند.
 
این ریاست همچنین گفته بود که "برای بهبود عرضه خدمات و سرعت بخشیدن به مراحل کار مراجعین، تغییراتی را در سیستم فنی و تجهیزاتی این اداره به وجود می‌آورد."
 
قابل ذکر است که پس از حاکمیت دوباره‌ امارت اسلامی در افغانستان تاکنون، روند توزیع پاسپورت چندین بار به ویژه در ولایت‌ها متوقف شده و هزاران متقاضی پاسپورت از تأخیر در روند توزیع پاسپورت و زمان‌گیر بودن این روند شکایت دارند.

منبع: صدای افغان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->