سرخط خبرها

جلسه ویژه برای تصمیم گیری در مورد لوکادیا

  • کد خبر: ۱۴۳۱۶۷
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
جلسه ویژه برای تصمیم گیری در مورد لوکادیا
باشگاه پرسپولیس نشست مهمی را در مورد مهاجم هلندی سابقش معرفی کرد.

به گزارش شهرآرنیوز، ماجرا یورگن لوکادیا و فسخ قرارداد یکطرفه اش هنوز گریبانگیر  باشگاه پرسپولیس است و از آنجا که او قرارداد خیلی سنگینی با پرسپولیس از لحاظ مالی داشته، رضا درویش سخت تحت فشار است تا اقدامی به نفع تیمش در این ماجرا انجام دهد.

تا الان باشگاه پرسپولیس در واکنش به فسخ قرارداد لوکادیا فقط یک نامه ارسال کرده که ایران امن است و باید برگردی. این در حالی است که هواداران پرسپولیس و برخی از مسئولان انتظار شکایت باشگاه پرسپولیس را از لوکادیا داشتند. در همین راستا امروز درویش جلسه ای را به همین خصوص در باشگاه پرسپولیس ترتیب داد. در این نشست اعضای حقوقی این باشگاه هم بودند تا یک تصمیم جمعه در مورد ماجرا لوکادیا گرفته و آن را نیز به مسئولان مربوطه گزارش دهند.

در این جلسه تصمیم گرفته شد پرسپولیس فعلا شکایتی از لوکادیا نداشته باشد و منتظر اقدام جدید او باشد. لوکادیا برای معرفی تیم جدیدش برای فسخ قرارداد با پرسپولیس باید یکسری اسناد به فیفا ارائه دهد که ایران نا امن بوده و مجبور به ترک این کشور شده است.

به هین خاطر هم پرسپولیس صبر خواهد کرد تا ببیند لوکادیا به چه شکل قصد راضی کردن فیفا را دارد و بعد از آن در مقابل  اقدامی انجام دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->