افزایش تعداد جان‌باختگان حادثه معدن طبس به ۵۲ نفر دستگیری ۵ جوان شرور در شهرک رجائی مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) مسمومیت الکلی در مازندران ۱۳ فوتی برجای گذاشت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: خودکفایی در تأمین مواد اولیه دارویی نیازمند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است کمبود نیروی متخصص بیهوشی، از بزرگ‌ترین چالش‌های حوزه بیهوشی کشور است تیم دانش‌آموزان مخترع ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان ۲ مدال نقره کسب کردند ترافیک نیمه‌سنگین در بولوار سجاد، میدان قائم(عج) و تقاطع خسروی در مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) حدود ۷۰ درصد سهم مالیات مودیان مالیاتی به مدرسه‌سازی اختصاص داده شده است تذکر دوباره قالیباف: دولت باید قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند + فیلم (۱۱ مهر ۱۴۰۳) درباره مهم‌ترین پیامد‌ منفی استفاده زیاد از گوشی تلفن همراه | همراه آزار چرا مردم از دسترسی به نان سالم و استاندارد، محروم هستند؟ چرا در فصل پاییز پوستمان خشک می شود؟ انتقاد وزیر سابق بهداشت از مصوبه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دست کوتاه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق | بازنشستگان کشوری ۶ بر ۳ از بازنشستگان کارگری جلو افتادند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳) | کاهش محسوس دما از بعدازظهر جمعه مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی بدون تغییر تا سال ۱۴۰۵ اجرا می‌شود صدور اجرائیه مهریه الزاماً به معنای طلاق نیست | کاهش ۱۳ درصدی درخواست ثبت اجرای مهریه در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته تأکید دوباره مجلس بر لزوم اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی دولت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نمونه‌برداری دامپزشکی از گوشت‌های ارزان یک فروشگاه در مشهد | دست‌های لرزان برای خرید گوشت ارزان سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی ۳۰ درصد افزایش یافته است راهکارهای جلوگیری از جعل گذرنامه‌های بین‌المللی از زبان رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری تا زمان صدور احکام پیش‌بینی بارش باران، همراه با رعد و برق و وزش باد برای استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق در روز شنبه (۱۴ مهر ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور (۲۵ دی ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۵۵۵۱
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور (۲۵ دی ماه ۱۴۰۱)
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۸ استان کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از سراسر کشور در حال حاضر  شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان، لرستان، همدان، قزوین، البرز، تهران، اصفهان، زنجان، اردبیل، آذربایجان غربی،   فارس، مرکزی، کرمانشاه و چهارمحال وبختیاری هستیم. همچنین در برخی از محورهای استان‌های ایلام، خوزستان، قم و بوشهر نیز بارش باران گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه لازم است در این شرایط جوی رانندگان از تردد غیرضروری در معابر شهری و بین‌شهری پرهیز کنند، افزود: در همین راستا نیز رانندگان باید توجه داشته باشند که استفاده از زنجیرچرخ در محورها و گردنه‌های کوهستانی برف‌گیر الزامی است. رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز موضوع دیگری است که رانندگان باید در شرایط برفی و بارانی رعایت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت تردد در جاده‌ نیز گفت: تردد در تمامی جاده‌ها روان است، اما در جاده‌های برفگیر لازم است که حتما رانندگان با احتیاط مضاعف و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

شیرانی درباره اینکه آیا ممکن است محورهای کوهستانی مانند چالوس، هراز و ... مسدود شوند، گفت: هر محوری که در آن احتمال وقوع خطراتی نظیر رانش زمین، سقوط بهمن و ... وجود داشته باشد، مسدود خواهد شد و در صورت انسداد هر یک از محورها درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.

انسداد ۱۱ جاده تا اطلاع ثانوی

وی درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور ریگان – ایرانشهر نیز تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین محورهای پونل  - خلخال، ابهر - خدابنده،   لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، شمشک - دیزین، سی سخت – پادنا، محور جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه - تویسرکان نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->