پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع ادامه مذاکرات استقلال با حردانی نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا+ ویدیو گل و خلاصه بازی| جهان به کام مسی نتیجه بازی انگلیس و اسپانیا در فینال یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان شیرین ماتادورها پخش زنده بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ (۲۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قدوس- پرسپولیس؛ درگیر مسئله سربازی! تاریخ و ساعت بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ | تاریخ‌سازی مسی یا دومین جام یاران خامس؟ یک یاغی دیگر در لیست استقلال | احمدزاده پس از رضاییان آبی‌پوش می‌شود؟ رسمی؛ رامین رضاییان به استقلال پیوست + عکس پنجمی ساحلی بازان ایران در رنکینگ جهانی رضایت اسکوچیچ از امکانات تراکتور سامان فلاح، خرید جدید استقلال آزمون در دوراهی لالیگا و لیگ‌های عربی هشدار هلدینگ خلیج فارس به مدیران استقلال: به دنبال اسپانسر باشید بلانکو به دنبال بلیت برگشت به ایران
سرخط خبرها

تراکتور به استقلال بازیکن نمی‌دهد

  • کد خبر: ۱۴۵۵۸۸
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
تراکتور به استقلال بازیکن نمی‌دهد
مدیران باشگاه تراکتور تبریز راضی به حضور بازیکن خود در استقلال نیستند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، تیم استقلال در حالی بازی با تراکتور را با برد پشت سر گذاشت که پس از پایان بازی علاوه بر حواشی داوری صحبت‌های خصوصی ساپینتو سرمربی استقلال با بازیکن تراکتور حرف و حدیث‌های بسیاری ایجاد کرد. ساپینتو در پایان بازی با ریکاردوآلوز بازیکن تراکتور به صورت خصوصی گفتگو کرده و از وی خواسته تا با مربی استقلال در تماس باشد.

سرمربی استقلال به عملکرد و نوع بازی آلوز اعتقاد دارد و به همین دلیل خواستار حضور این بازیکن برای نیم فصل دوم در استقلال است. مربی پرتغالی استقلال پیش از مدیران تیم با بازیکن مورد نظرش مذاکرات کوتاهی داشت تا از وضعیت این بازیکن در تیمش و همچنین ادامه همکاری اش با تراکتور با خبر شود.

آلوز به سرمربی استقلال پاسخی نداده، اما برای حضور در استقلال بی تمایل نیست. از طرفی ساپینتو به این بازیکن اعلام کرده که خواستار حضورش در استقلال است و اگر این بازیکن به وی و باشگاه پاسخ مثبت بدهد آینده خوبی در این تیم در انتظارش است. مدیران تراکتور نیز پس از با خبر شدن از نیت ساپینتو عکس العمل منفی نشان دادند و به نوعی با این انتقال مخالفند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->