فیلم سینمایی «بی‌بدن» اکران آنلاین می‌شود + زمان پخش تمدید مهلت ثبت‌نام در المپیاد فیلمسازی نوجوانان تعطیلی سینما‌های خراسان رضوی و مشهد از ۲۴ تا ۲۸ تیر ۱۴۰۳ لباس و گریم متفاوت الناز شاکردوست در نقش مشهورترین زن شاهنامه رقابت خواکین فینیکس و دنزل واشینگتن برای اسکار ۲۰۲۵ ویژه‌برنامه رادیویی «مثل آب» برای حضرت عباس (ع) + زمان پخش امین زندگانی با تله‌تئاتر «کاتب اعظم» در تلویزیون + زمان پخش بخشی نگری و خودمحوری دستگاهی، مانع توسعه هنر عاشورایی افشاگری پس از واقعه | نگاهی به فیلم «شور عاشقی» در مختصات سینمای دینی ایران اعجاز ایجاز (بخش سوم) نگاهی به دشواری‌های سرودن و نوشتن برای کودک و نوجوان با موضوع عاشورا واکنش مدیرکل نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی به ممنوع‌التصویری باران کوثری جایزه داوران پناهنده پالرمو به «آنیتا، گمشده در اخبار» رسید آغاز فرایند ارسال آثار برای جوایز اسکار ۲۰۲۵ صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ عطر «گلاب اشک»؛ گزارشی از برگزاری کارگاه‌های هنری ویژه محرم ۱۴۰۳ در نگارخانه رضوان گفت‌‌گو با «رضا ایرانمنش» بعد ترخیص از بیمارستان | همچنان عاشق بازیگری‌ام انتشار فراخوان بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روایت جالب کارگردان سریال «در انتهای شب» از بازی علیرضا داودنژاد در سریالش
سرخط خبرها

«ریچارد‌ای گرانت» مجری مراسم بفتا ۲۰۲۳ شد

  • کد خبر: ۱۴۵۷۳۲
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱
«ریچارد‌ای گرانت» مجری مراسم بفتا ۲۰۲۳ شد
ریچارد ای. گرانت بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون بریتانیا اجرای مراسم جوایز بفتای ۲۰۲۳ بر عهده دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آکادمی هنر‌های فیلم و تلویزیون بریتانیا امروز صبح اعلام کرد ریچارد ای. گرانت قرار است میزبان مراسم جوایز سینمایی بفتای امسال باشد.

در کنار وی چند مجری دیگر نیز اخبار جانبی هفتادو ششمین دوره مراسم بفتا را پوشش می‌دهند که شامل آلیسون هاموند، ویک هوپ و منتقد سینمایی الی پلامپ خواهند بود که در طول این رویداد با مصاحبه‌ها و اظهارنظر‌ها به تماشاگران اطلاعات بیشتری ارایه می‌کنند. در حالی که هاموند از یک استودیوی جدید با مخاطبان همراه می‌شود، ۲ مجری دیگر در فرش قرمز حضور خواهد داشت.

گرانت در بیانیه‌ای گفت از اینکه برای نخستین بار میزبانی این مراسم برعهده او گذاشته شده مفتخر است و آن را فرصتی برای تجلیل از بهترین فیلم‌های فوق‌العاده سال می‌داند.

مدیر اجرایی بفتا از گرانت به عنوان یکی از چهره‌هایی که هم مورد علاقه مخاطبان در خانه است و هم هم‌تایان وی در صنعت سرگرمی برای وی احترام زیادی قایل هستند یاد کرد.

گرانت که برای بازی در بیوگرافی جنایی «هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟» نامزدی اسکار را کسب کرده ۶۵ ساله است و اولین بار با بازی در نقش یک بازیگر الکلی در فیلم تحسین شده «ویدنیل و من» در سال ۱۹۸۷ به شهرت رسید. وی در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی نقش‌آفرینی کرده که «جنگ ستارگان» و «دانتون ابی» از جمله آن‌ها هستند.

در فهرست اولیه بفتا ۲۰۲۳ که چندی پیش منتشر شد بیشترین نامزدی نصیب فیلم «در جبهه غرب خبری نیست» شد که در ۱۵ بخش نامزد کسب جایزه شد و پس از آن «اشباح اینیشرین» با کسب ۱۴ نامزدی جای گرفت. فیلم علمی تخیلی «همه چیز همه جا یکباره» و «الویس» نیز هر یک در ۱۲ بخش نامزد کسب جایزه شدند. در جایگاه بعدی نیز «تاپ گان: ماوریک»، «بابل»، «تار» و «افترسان» با کسب ۸ نامزدی جای گرفته‌اند.

فهرست نامزد‌های نهایی بفتا قرار است پنج‌شنبه اعلام شود.

مراسم معرفی برندگان و اهدای جوایز بفتا ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) در لندن برگزار می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->