تلاش جلالی برای گرفتن معافیت شرط و شروط روزبه چشمی برای تمدید با استقلال سیلوا در استقلال ماندنی شد علی نعمتی پیشنهاد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس را رد کرد! بیرو بدون تیم به خاطر پول! بازگشت فرشید باقری به استقلال؟ برگزاری اردوی آبی‌پوشان در ترکیه مورایس در اصفهان ماندنی شد گاریدو: پرسپولیس در دنیا شناخته شده است | فلسفه ما تلاش برای بردن است درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار با تراکتور همراه شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیئت سوارکاری شد
سرخط خبرها

انتقاد تاج از جای خالی یک تیم لیگ برتری در خراسان رضوی + ویدئو

  • کد خبر: ۱۴۶۰۸۴
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
انتقاد تاج از جای خالی یک تیم لیگ برتری در خراسان رضوی + ویدئو
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حضور یک تیم لیگ برتری پیشانی اقدامات موفق هر هیئت فوتبال است، هرچند اگر آن هیئت فوتبال اقدامات قابل توجه و موفقی زیادی داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی تاج در مجمع سالانه هیئت فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: این آخرین مجمع هیئت فوتبال خراسان رضوی خواهد بود، چرا‌که ۶ ماه بعد مجمع انتخابی هیئت استان برگزار خواهد شد. در گزارش‌های هیئت فوتبال متوجه شدیم که درآمد‌ها افزایش پیدا کرده و هزینه‌ها کاهش داشته است، این در حالی است که afc درآمدش کاهش و هزینه‌هایش افزایش داشته است، حتی در فوتبال کشور هزینه‌ها ۳۰۰ درصد افزایش پیدا کرد.

وی افزود: حقوق شناخته‌شده فوتبال، پول پخش و تبلیغات و… است. باید حداقل بیش از ۵۰‌درصد درآمد‌ها از این طریق حاصل شود. گزارش مالی هیئت از این لحاظ خوب بود که هزینه‌هایش کاهش داشته است. در بخش فوتبال و فوتسال ساحلی خراسان رضوی نیز وضعیت خوبی دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جای یک تیم لیگ برتری در خراسان رضوی خالی است. به هر جهت باید هیئت و استان تلاش کند ‌این اتفاق رخ دهد. این اتفاق باید در شیراز نیز رخ دهد. هرچه فوتبال در سراسر کشور گسترش یابد، فوتبال کشور توسعه می‌یابد.

تاج افزود: یک اتفاق دیگری که باید اینجا رخ دهد، هماهنگی با ادارات کل ورزش استانی است. این یک تکلیف در فدراسیون فوتبال است. برای این مجمع ضرورت دارد که مدیرکل ورزش استان حضور یابد. بدون هماهنگی با مدیرکل ورزش روند توسعه‌ای بسیار کند پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: در ورزش بانوان باید تلاش کنیم توسعه جدی صورت بگیرد. امیدوارم این اتفاق برای توسعه بانوان فوتبال خراسان رضوی رقم بخورد. جایی که باید یارانه به آن تعلق بگیرد، حوزه بانوان است.

تاج تصریح کرد: هیئت وظیفه‌اش تیم‌داری نیست، اما برای توسعه فوتبال و فوتسال بانوان هیئت فوتبال می‌تواند پای کار بیاید تا این رشته توسعه یابد. فوتسال و فوتبال ساحلی مزیت کشور است. در این دو رشته جزو بهترین‌های جهان هستیم، منتها باید زیرساخت‌های توسعه این دو مورد در خراسان رضوی فراهم شود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر همه اتفاقات خوب در یک استان رقم بخورد، ‌باز هم پیشانی اتفاقات خوب یک هیئت فوتبال را حضور یک تیم لیگ برتری می‌دانم. تیم‌های لیگ برتری نماد استان خود در فوتبال کشور هستند. اینکه یک تیم لیگ برتری داشته باشیم، تیم‌های بزرگ به این شهر خواهند آمد و باعث حضور جوانان و علاقه‌مندان در ورزشگاه است.

تاج تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که بازی‌های نیم‌فصل دوم فوتبال و فوتسال با حضور تماشاگران برگزار شود. فوتبال با هیچ پدیده‌ای در دنیا قابل مقایسه نیست. بسیاری از صفحات روزنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی با فوتبال پر می‌شود. اگر فوتبال در کشور نبود، نمی‌توانستیم جای خالی آن را با چیز دیگری پر کنیم، همان‌طور که جام جهانی ۴ میلیارد نفر را به خود مشغول کرد. چه پدیده‌ای در دنیا می‌تواند مردم را این‌گونه به خود جذب کند؟

وی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال با کنفدراسیون آسیا روابط خوبی دارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا فقط به چند کشور مجوز صدور مدرک مربیگری A آسیا را داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->