روند پرداخت یک‌میلیون تومان به بازنشستگان در قالب همسان‌سازی حقوق فعلا ادامه دارد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های توقیفی از شنبه (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آزاد خواهند شد + فیلم نماینده مجلس: مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود اقدامات مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد در آغاز سال تحصیلی  در نیمه دوم سال نگذارید ویتامین D خونتان کم شود ترافیک نیمه‌سنگین در بلوار سجاد، میدان شریعتی و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ مهر ۱۴۰۳) موبایل و تبلت را نامحدود دست بچه ندهید | شیوع اختلال نزدیک بینی در کودکان ایرانی اعمال‌قانون ۲۱۱۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان؛ فرمانده سپاه بنت و رئیس شورای این شهر ترور شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + تصاویر شهدا پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳) | مشهد گرم می‌شود آخرین جزئیات از طغیان هلیل‌رود جیرفت | ١۵ نفر جان خود را از دست دادند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش‌آموزان المپیادی برای ورود به بازار کار | دادن پاسخ اشتباه به یک سؤال در المپیاد‌های جهانی، مدال طلا را به نقره تبدیل می‌کند سهم سالمندان تحت پوشش بهزیستی کشور از دریافت خدمات این سازمان چقدر است؟ جامعه سالم، در گرو سلامت دانش‌آموزان است تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حفظ و ارتقای سلامت سالمندان در کلیه ابعاد باید در اولویت قرار گیرد آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد: سرویس مدرسه به ۹۵‌‌درصد از متقاضیان تخصیص یافت اقدامات زیبایی بر روی دندان، باید محتاطانه و با مشاوره دندانپزشکی انجام شود جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند خراسان‌رضوی در طراز اول کیفیت و گستره خدمات مدارس استثنایی
سرخط خبرها

کشف جسد مرد جوان در خیابان گاندی

  • کد خبر: ۱۴۷۰۸۰
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
کشف جسد مرد جوان در خیابان گاندی
مرد تهرانی برای رفتن به میهمانی یکی از دوستانش از خانه خارج شده و دیگر برنگشته بود تا اینکه جسدش پیدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مردی جوان برای رفتن به میهمانی دوستش از خانه خارج شده بود، اما روز بعد پیدا شدن جسد بی‌جان او در یکی از خیابان‌ها، پرونده‌ای مرموز را مقابل تیم جنایی پایتخت قرار داد.

صبح دیروز فردی که در حال عبور از کوچه‌ای در خیابان گاندی بود چشمش به پیکر بی‌جان مردی افتاد که روی بلوک سیمانی بود. وی با اورژانس تماس گرفت، اما تلاش نیروی اورژانس برای نجات او فایده‌ای نداشت و معلوم شد که این مرد جانش را از دست داده است. از آنجا که مرگ وی مشکوک به‌نظر می‌رسید، گزارش این حادثه به قاضی وحید ناصری، بازپرس ویژه قتل اعلام شد و او دستور تحقیقات در این پرونده را صادر کرد. تیم جنایی با حضور و در بررسی جیب‌های متوفی، کارت شناسایی او را پیدا کرد و به این ترتیب هویت وی شناسایی شد. از سوی دیگر پزشکی که در صحنه جرم حضور یافته بود با انجام معاینات اولیه علت مرگ مرد جان باخته را یخ‌زدگی اعلام کرد.

همچنین مشخص شد که حدود ۱۲ ساعت از مرگ وی می‌گذرد. در ادامه تیم تحقیق با خانواده مرد جان‌باخته تماس گرفتند و در تحقیق از آن‌ها مشخص شد که مرد جوان شب گذشته برای رفتن به میهمانی یکی از دوستانش از خانه خارج شده و دیگر برنگشته بود. آنطور که خانواده مرد جوان می‌گفتند، وی یکشنبه شب به خانه یکی از دوستانش دعوت شده و در تماس با خانواده‌اش گفته بود که به دورهمی دوستانه دعوت شده و در راه رفتن به آنجاست، اما مشخص نیست که در بین راه چه اتفاقی برای او افتاده است. هم‌اکنون جسد متوفی برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده و تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این پرونده آغاز کرده‌اند تا معمای مرگ مرد جوان رازگشایی شود.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->