جایزه جشنواره ویکتور پولینسکی قرقیزستان به مهدی آشنا، عکاس سینما و تئاتر، رسید فیلم سینمایی عاشق پاییز در راه جشنواره فیلم فجر درخشش فیلم کوتاه سَر، در جشنواره فیلم رشد زنان سینماگری که بیشترین تجربه حضور در هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر را دارند درگذشت چارلز شایر، کارگردان مطرح سینما آغاز ثبت‌نام رسانه‌های دیداری و شنیداری در چهل و سومین جشنواره تئاتر فجر درباره محمود پاک‌نیت، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که امروز ۷۲ ساله شد نگاهی به سریال مهیار عیار، ساخته سیدجمال سیدحاتمی | ملودرام تاریخی همچنان مشتری دارد نگاهی به نمایشگاه نقاشی خط «با من بخوان» که این روز‌ها در نگارخانه «آسمان» برپاست قلب امیرحسین صدیق جراحی شد آموزش داستان نویسی | از سنگ و آب و شیاطین دیگر (بخش اول) اهدای نشان‌های افتخار، باعث تقویت ارزش‌های مثبت در جامعه می‌شود تک‌افتاده‌های سبک هندی | ۲ کتاب تازه از میراث محمد قهرمان انتشار یافت معرفی نامزد‌های بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر فجر + اسامی «بُت» و «قاتل و وحشی»، دو فیلم اکران‌نشده حمید نعمت‌الله، در راه فجر چهل‌وسوم کنسرت‌های هفته دوم دی ماه ۱۴۰۳ صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ دی ۱۴۰۳ فیلم سینمایی آقای زالو در راه جشنواره فجر
سرخط خبرها

نظر مخاطبان فیلم «پرونده باز است» در هفتمین روز جشنواره فیلم فجر مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۰۰۲۱
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
نظر مخاطبان فیلم «پرونده باز است» در هفتمین روز جشنواره فیلم فجر مشهد + فیلم
«پرونده باز است» دومین فیلم هفتمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد بود که در پردیس سینمایی هویزه اکران شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از فیلم های هفتمین روز از بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد که عصر امروز در پردیس سینمایی هویزه اکران شد، فیلم «پرونده باز است» به کارگردانی کیومرث پوراحمد» بود که به عنوان قدیمی‌ترین فیلمساز در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده است. پوراحمد در این فیلم به سراغ یکی از پرونده‌های جنایی در دهه ۸۰ رفته است. روایت یک نوجوان ۱۵ ساله که مرتکب قتل شده و در انتظار حکم دادگاه است. گفتنی است پژمان بازغی، محمدرضا غفاری، نسیم ادبی، حسین پاکدل، شادی مختاری، علی باقری، سام قریبیان، مه‌لقا باقری. بازیگران نوجوان پویا نجفی، راشین ربی، مهبد جهان‌نوش و محمدمتین ستاری در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

مخاطبان این فیلم در پردیس سینمایی هویزه، نظرات بسیار متفاوتی درباره این فیلم دارند. برخی از آنها، فیلم را موفق می دانند و برخی دیگر هم از آن به عنوان یک فیلم ضعیف و بد نام می برند.

سوژه خوب را خراب کرد

یکی از مخاطبان اعتقاد دارد که پوراحمد، یک سوژه خوب را انتخاب کرده؛ ولی با پرداخت بد، آن را خراب کرده است. به گفته او، کارگردانی متوسط و بازی های ضعیف فیلم باعث شد خروجی فیلم کار قابل قبولی نباشد.

اما مخاطب دیگری اعتقاد دارد که پایان بندی و پایان باز فیلم، باعث شود کارگردان خود را نجات دهد و در آخر بتواند رضایت مخاطب را فراهم کند. او می گوید: به صورت کلی، فیلم را دوست داشتم.

اما یکی از مخاطبانی که به شدت از دیدن این فیلم ناراضی بودند، می گوید: فیلم معمولی، افتضاح و داغونی بود. اصلا در حد اسم کارگردان نبود. نه آغاز و نه پایان خوبی داشت و هیچ شاخص فنی هم در آن نمی توان پیدا کرد.

ضعف فیلمنامه

مخاطب دیگری که ضعف فیلمنامه را مشکل عمده فیلم های جشنواره چهل و یکم می داند، معتقد است که این فیلم هم با همین آسیب جدی مواجه است و به همین دلیل هم خروجی فیلم اصلا نتوانسته است مخاطب را راضی کند.

مخاطب دیگری می گوید: فیلم آنقدر بد بود که پس از ۳۰ دقیقه از نمایش فیلم، دیگر حاضر نبودم ادامه فیلم را ببینم و از سالن سینما خارج شدم. نمی دانم پوراحمد چگونه توانسته است چنین فیلم ضعیفی بسازد. از او بعید بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->