بهره‌برداری از طرح گذر تشرف نوغان در حریم حرم مطهر رضوی در مهرماه سال جاری افزایش ۱۶ درصدی سفر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد روایتی از تخریب سینما‌های مشهد به ویژه از دهه ۷۰ تا امروز | سکانس زوال بر پرده سینما نگاهی کوتاه به تاریخ ورود سینما به مشهد و روزگار رفته بر آن | سیمای مخدوش پیرمرد صدساله گلایه اهالی محله پورسینای مشهد از زمین‌های رها شده حوالی چند مدرسه | در حصار زمین‌های خاکی و خالی تأخیر بیست‌ساله در روند ثبت جهانی توس به‌خاطر دکل‌های برق فشارقوی ۱۵۲ روز دیگر تا راه‌اندازی فاز نخست طولانی‌ترین خط مترو مشهد پیشینه یکی از بزرگ‌ترین محدوده‌های تاریخی شمال شهر مشهد | کاوش در تاریخ ناخوانده مزرعه «محرابخان» آمادگی کامل ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید گلایه ساکنان چهارچشمه مشهد از ۲ دهه بلاتکلیفی پروژه نیمه‌کاره کانال آب شهروند خبرنگار | گلایه شهروند مشهدی از تاخیر برخی از خطوط اتوبوسرانی + پاسخ تخصیص اعتبار به مسجد مرویهای مشهد تا یک ماه آینده + فیلم (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) سرای عزیزالله‌ اف مشهد، میراثی در انتظار تکمیل فرایند احیا | پژمان‌فر از بنا‌ی تاریخی عزیزالله‌ اف بازدید کرد + فیلم افزایش ۷۷۰میلیارد تومانی اعتبار ساخت فضا‌های ورزشی مشهد یکسان‌سازی نرخ حمل‌و‌نقل عمومی دغدغه زائران تأمین و نصب تجهیزات ایمنی در پارکینگ توحید مشهد استفاده شهرداری مشهد از وَن‌های تخصصی ویژه جمع آوری کودکان کار درباره یکی از کوچه‌های محله سرشور مشهد که یادآور نام یک پزشک قدیمی است | دگردیسی‌های مدام کوچه «مشیر» استفاده از تجربیات حمل‌ونقل عمومی شهرداری مشهد در شهرداری کرج ۱۱۰ میلیارد تومان در تأمین آب مورد نیاز مشهد صرفه‌جویی شد اثربخشی اقدامات کارگروه وکلای ترمیمی در دبیرخانه شهر ترمیمی
سرخط خبرها

ارائه ایده‌های کاهش هزینه توسط کارمندان شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۱۵۰۴۹۱
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
ارائه ایده‌های کاهش هزینه توسط کارمندان شهرداری مشهد
مدیر برنامه ریزی و مطالعات بازار معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: ما تلاش کردیم تا یکسری دارایی‌ها را شناسایی کنیم که مبتنی بر تجربه و تخصص خود کارمندان شهرداری است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجتبی شاکری‌ روش در نخستین رویداد شناسایی دارایی‌های نوین شهر «ثروت پنهان» ایده کاهش هزینه توسط کارکنان شهرداری مشهد اظهار کرد: شهر‌ها یکسری دارایی‌های دارند که بخشی از آن‌ها ملموس و مشهود و برخی دیگر پنهان هستند. غالبا تمرکز شهرداری‌ها بر روی دارای‌های مشهود همچون زمین و ساختمان است، این منابع محدود و مشخص است و الزاما شرایط اقتصادی همیشه مبتنی بر آن‌ها نخواهد بود. 

وی افزود: لذا مهم است که ما بر روی دارایی‌هایی که شاید مورد توجه نبوده تمرکز کنیم، آن‌ها را شناسایی و برای رونق و توسعه شهر مولد سازی کنیم. بر پایه این ایده در تمام کشور‌های دنیا کتاب‌هایی منتشر شده و مدیران بر روی آن‌ها تمرکز دارند. ما نیز تلاش کردیم تا یکسری دارایی‌ها را شناسایی کنیم که مبتنی بر تجربه و تخصص خود کارمندان شهرداری است.

مدیر برنامه ریزی و مطالعات بازار معاونت اقتصادی شهرداری مشهد ادامه داد: این رویداد با استفاده از ایده و نظرات همکاران در این حوزه در خصوص شناسایی دارایی‌های‌ ناملموس و نامشهود شهری برگزار شد و همچنین نظرات خود را در خصوص نحو مولد‌سازی این دارایی‌ها اعلام خواهند کرد. 

وی ادامه داد: بعد از اعلام فراخوان بیش از ٧٠٠ طرح ارائه شد که در سه مرحله مورد بررسی قرار گرفت و در انتها ١٢ طرح برگزیده شد. امروز در این مرحله منتورینگ با کمک مشاوران متخصص این طرح‌ها کاملتر خواهد شد تا به مرحله نهایی برسند. گفتنی است؛ انتخاب شدن برخی از طرح‌ها به عنوان طرح برتر به معنی آن نیست که مابقی طرح‌ها فاقد ارزش بودند، بعد اجرای رویداد ثروت پنهان دستورکار‌های برای مدیریت شهری شهرداری مشهد تعریف می‌شود و باید آن‌ها به سراغ اجرایی شدن آن‌ها پیش‌بروند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->