چهار شرط وزارت خارجه آمریکا برای برادری با ایران چیست؟ «محمد مهاجری» به دادستانی تهران احضار شد جزئیات حمله مسلحانه به یک مرکز آموزش نظامی در مالی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) با دستور نخست وزیر عراق، کمک‌های پزشکی به لبنان اعزام شد کشته شدن ۵۵۳۰ غیرنظامی از زمان کودتای نظامی در میانمار سازمان ملل آسیب به غیرنظامیان در انفجارهای بیروت را محکوم کرد تهدید جدی گردان‌های عراق برای رژیم صهیونیستی: تاوان سنگینی خواهید پرداخت چهار نظامی صهیونیست در رفح به هلاکت رسیدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تماس تلفنی وزیر امور خارجه با همسر سفیر کشورمان در لبنان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمالا آمریکایی‌ها از حمله هکری رژیم صهیونیستی به پیجرها در لبنان، باخبر بوده‌اند + تصویر هلال‌احمر ایران برای کمک‌رسانی به مجروحان انفجارهای لبنان اعلام آمادگی کرد مقام نظامی آمریکایی: احتمال وقوع جنگ بین آمریکا و چین در اقیانوس آرام بیانیه حزب‌الله لبنان در واکنش به انفجار دستگاه‌های پیجر در بیروت سفیر ایران در لبنان کیست؟ حمله سایبری به لبنان | انفجار عجیب دستگاه‌های پیجر در بیروت + فیلم ترور ناموفق رئیس سابق ستاد کل ارتش اسرائیل ساعت آغاز به کار کارکنان در کلان‌شهر‌ها شناور شد (دو هفته اول مهر ۱۴۰۳) تقدیر آیت‌الله علم‌الهدی از عملکرد تشکل‌های خواهران در عرصه عفاف و حجاب | توجه به ابعاد اجتماعی و سیاسی قرآن وظیفه تمام افراد جامعه است رئیس جمهور خطرناک‌ترین منکر را تفرقه و اختلاف دانست رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: پوشش اسلامی، پاسداری از فرهنگ و تمدن اسلامی است خبر خوش نماینده مردم مشهد در مجلس برای کارگران | پیگیری نمایندگان مجلس برای افزایش حقوق کارگر به اندازه تورم
سرخط خبرها

شورای نگهبان به نمایندگان مجلس کارت زرد داد؟

  • کد خبر: ۱۵۱۲۴۲
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
شورای نگهبان به نمایندگان مجلس کارت زرد داد؟
سخنگوی شورای نگهبان به خبر کارت زرد این شورا به برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی طحان نظیف خبر کارت زرد شورا به برخی نمایندگان مجلس را تکذیب کرد و گفت: این خبر تحلیل رسانه‌ای است و ارتباطی به شورای نگهبان ندارد.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: ما در شورای نگهبان کارت زرد و قرمز و چیز‌هایی از این موارد نداریم و اساسا قانون چنین چیزی را پیش بینی نکرده است. به نظر می‌رسد این موضوع برداشت و تحلیل رسانه‌ای است و ارتباطی به شورای نگهبان ندارد.

وی بیان کرد: بحث بررسی صلاحیت‌ها در زمان انتخابات است و الان هم یک سال تا انتخابات فرصت باقی مانده، اما ظاهرا برخی برای انتخابات عجله دارند.

طحان نظیف با تاکید بر اینکه شورای نگهبان با جمع شورایی خود در زمان انتخابات بررسی صلاحیت‌ها را انجام می‌دهد، گفت: شورای نگهبان در شرایط فعلی متمرکز بر مصوبات است و در خصوص بحث انتخابات اقدامی انجام نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: ما سعی‌مان بر این است که در زمان انتخابات هم اگر گزارش‌هایی دریافت می‌کنیم آن‌ها را با خود افراد مطرح و نکات و دفاعیه افراد را دریافت کنیم که معمولا این اقدام شورا با تشکر و تقدیر و استقبال افراد همراه می‌شود لذا بحث کارت زرد و تذکر اصلا مطرح نبوده و نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->