معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران...
سرخط خبرها

ضرغامی خبر داد: برگزاری جشنواره بین‌المللی هنر‌های سنتی و صنایع‌دستی در تهران+ فیلم

  • کد خبر: ۱۵۱۵۷۱
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
ضرغامی خبر داد: برگزاری جشنواره بین‌المللی هنر‌های سنتی و صنایع‌دستی در تهران+ فیلم
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی هنر‌های سنتی و صنایع دستی در تهران گفت: هنرمندان، کارشناسان و داورانی از ۱۲ کشور در این جشنواره حضور یافته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت، از تهران به عنوان یک مقصد مهم گردشگری به‌ویژه در ایام نوروز یاد کرد و اظهار داشت: دو کتاب در زمینه معرفی مسیر‌های گردشگری تهران و طبیعت‌گردی تهران تهیه شده و توصیه من به همه تهرانی‌ها این است که تهران را بشناسند.

وی با بیان اینکه به ساکنان کلانشهر‌ها توصیه می‌کنم ابتدا جاذبه‌های گردشگری شهر خود را بشناسند، افزود: تهران یکی از بهترین محیط‌های طبیعت‌گردی در سطح جهانی است.

وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در ادامه به برگزاری جشنواره بین‌المللی هنر‌های سنتی و صنایع دستی اشاره کرد و گفت: ما جشنواره فیلم، تئاتر و موسیقی را می‌شناسیم، اما با جشنواره صنایع دستی و هنر‌های سنتی که بسیار گسترده و با حضور هنرمندان سراسر کشور برگزار شده است، آشنایی نداریم.

ضرغامی خاطرنشان کرد: این جشنواره امسال برای نخستین بار به صورت بین المللی برگزار شد و جزو نادر نشست‌های صنایع‌دستی در جهان به شمار می‌رود و رئیس شورای جهانی صنایع دستی نیز به همراه هنرمندان، داوران و کارشناسانی از ۱۲ کشور در آن حضور دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->