شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا (ع) در تاریخ به یادگار خواهد ماند تاریخ‌گردی ۹۰ ساله در خیابان دانشگاه مشهد ثبت‌نام بیش از ۲۲۰۰ نفر برای عضویت در شورای اجتماعی محلات مشهد | احتمال تمدید مهلت نام‌نویسی از ماجرای نهر قدیمی منطقه تا مشکل ساخت وساز، در ملاقات مردمی شهردار منطقه  ۷  مشهد دستاورد‌های کلان مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های زیرساختی حمل‌ونقل شهری آیین تودیع و معارفه فرماندار مشهد برگزار شد | قدردانی از «داوری»، آرزوی موفقیت برای «حسینی» + فیلم سرویس دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۹ و ۱۰ دی ماه ۱۴۰۳ اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نیروی کارگری به پروژه‌های شخصی، در ایست‌کار‌های مشهد توسعه کرامت‌محور در حوزه عمران و حمل‌ونقل شهر برگزاری دومین دوره مراسم «نشان مشهدالرضا(ع)» در روز ۱۰ دی | مشهد پیشتاز الگوسازی و تکریم نخبگان رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های علمی مشهد هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۸ دی ۱۴۰۳) پیشکسوتان عرصه‌های مختلف مشهد باید در رویداد نشان مشهد الرضا (ع) تجلیل شوند واقعه ۱۰ دیماه مشهد برای تشکیل حکومت اسلامی اتفاق افتاد مراسم بزرگداشت شهدای دهم دی ماه مشهد برگزار شد + ویدئو روز‌های یادآور حماسه‌های مردم مشهد باید در فضای اجتماعی شهر مورد توجه قرار بگیرد «مردمی بودن» موضوع اصلی نشان مشهدالرضا (ع) است | نسل جوان با خلاء الگو‌ها مواجه است مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی: نشان مشهدالرضا (ع) تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی است حاجی‌بگلو: تصمیم‌گیری درباره تمدید دوره شوراها در انتظار مجلس است | هفت ساله شدن شوراها، در دولت نیز موافقانی دارد مشروح سیاست‌های شورای شهر مشهد در حوزه حمل‌ونقل شهری
سرخط خبرها

نوسازی ۹۵ درصد ناوگان خدمات شهری طی دو سال گذشته

  • کد خبر: ۱۵۱۹۰
  • ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
نوسازی ۹۵ درصد ناوگان خدمات شهری طی دو سال گذشته
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از نوسازی ۹۵ درصد ناوگان خدمات شهری طی دو سال گذشته خبر داد.

به گزارش شهرآرا نیوز، علیرضا صحراگرد با اعلام این خبر در حاشیه پاسخگویی مستقیم به تماس های تلفنی شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی 137، اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی 137 با تعامل خوبی که بین مردم با واحدهای اداری و اجرایی شهرداری برقرار کرده است، گام های خوبی در جهت پاسخگویی به درخواست های به حق شهروندان برداشته است.

وی افزود: جا دارد این مرکز با تقویت از لحاظ ساختار اداری در شهرداری و رسیدگی به خواسته های همکاران این مرکز، به جایگاه اصلی خود رسیده تا بتواند نقش خود را در رساندن حرف شهروندان به گوش مدیران شهری و پاسخگویی به آنها ایفا نماید.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: برف روبی معابر و پیاده روهای سطح شهر از بارش های گذشته با مشارکت شهروندان و به کارگیری و آماده باش 5 هزار و 600 پاکبان، صورت گرفت و توانستیم به گونه ای عمل نماییم که شهروندان بدون دغدغه برای رفت و آمدهای خود، از بارش برف لذت ببرند.

صحراگرد، با اشاره به فضا آرایی های شهر به مناسبت دهه فاطمیه و دهه فجر که در پیش رو است، افزود: در نوسازی ناوگان خدمات شهری، برنامه ای از دو سال قبل آغاز شد که می توان گفت که حدود 95 درصد ناوگان خدمات شهری مشهد تا کنون نوسازی شده است که سازمان پسماند نیز به موازات در این حوزه حرکت می کند و با شروع به کار چند پیمان جدید تا پاین سال جاری، عملا می توان گفت تا پایان سال جاری، همه ماشین آلات خدمات شهری نوسازی شده خواهند بود و دیگر خبری از ماشین آلات قدیمی نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همواره یکی از تاکیدات شهردار و شورای شهر مشهد، پرداخت به موقع و کامل حق و حقوق کارگران خدمات شهری است که در این زمینه نیز نظارت های کامل صورت می گیرد و تلاش خواهیم کرد، کارگران به عنوان پایه اصلی خدمات شهری، مورد توجه بیشتر قرار گیرند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->