نخستین عکس‌ها از گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد آپدیت جدید تلگرام منتشر شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) مهم‌ترین خطرات وای‌فای رایگان برای کاربران پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) احتمالا گوگل اندروید ۱۶ را زودتر از زمان معمول منتشر کند دستگیری دو مجرم که با آیفون‌های تقلبی از اپل ۲.۵ میلیارد دلار کلاهبرداری کرده بودند پاسخ پازل امروز میجر (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳) ایرانی‎‌ها در رتبه سوم باهوش‌ترین مردم جهان پاول دورف: تلگرام ارسال اطلاعات مجرمان به دولت‌ها را از سال‌ها پیش شروع کرده بود خرید هاست با بهترین قیمت و کیفیت (راهنمای انتخاب هاست مناسب برای وب‌سایت شما) دلیل تأخیر در زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Shadows مشخص شد پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) زباله‌های الکترونیکی، نیمه تاریک فناوری | چه کسانی زباله الکترونیکی ایجاد می‌کنند؟   عکس و ویدئو از حمله موشکی سپاه به اسرائیل (۱۰ مهر ۱۴۰۳) دانشمندان ادعا می‌کنند همه‌گیری کرونا بر کره ماه تأثیر گذاشته است! حالا همه کاربران اندروید می‌توانند به Gemini Live دسترسی داشته باشند مایکروسافت نسخه جدید کوپایلوت را با ویژگی‌های جدید معرفی کرد | یک همراه هوش مصنوعی برای همه کاربران لباس فضانوردی چین برای فرود روی ماه رونمایی شد + ویدئو آیا موضوع رفع فیلترینگ به نتیجه می‌رسد؟ بریتانیا با تبدیل‌شدن به اولین کشوری که کاملاً زغال‌سنگ را کنار می‌گذارد چقدر ریسک کرد؟
سرخط خبرها

اگر گوشی آیفون یک هفته در عمق ۷ متری آب بماند چه اتفاقی می‌افتد؟

  • کد خبر: ۱۵۳۲۱۶
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
اگر گوشی آیفون یک هفته در عمق ۷ متری آب بماند چه اتفاقی می‌افتد؟
گوشی آیفون ۱۱ (iPhone ۱۱) یک دانشجو هنگام نجات دادن زنی که در حال غرق‌شدن بود، درون آب افتاد و یک هفته بعد در عمق ۷ متری پیدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز - گوشی‌های اپل از زمان آیفون ۷ مقاوم به آب بودند؛ اما نه در حدی که بتوانند برای مدت طولانی یا در عمق زیاد، سالم بمانند. البته تاییدیه‌هایی که میزان مقاومت در برابر آب را تعیین می‌کنند، همیشه دقیق نیستند و در برخی موارد، شاهد دوام عجیب و غریب گوشی‌های آیفون در آب بوده‌ایم. تازه‌ترین مورد، داستان جالب یک آیفون ۱۱ در برزیل است که یک هفته زیر آب دوام آورد.

برنو رافائل، مرد جوانی است که اخیرا هنگام قایق‌رانی در دریاچه پارانائو، به درون آب پرید تا یک زن را از غرق شدن، نجات دهد. او موفق به انجام این کار شد؛ ولی در همین گیر و دار، گوشی آیفون خود را گم کرد.

یک هفته بعد، برنو در شبکه‌های اجتماعی، پست یک معلم غواصی را دید که یک آیفون را در دریاچه پیدا کرده بود و از آنجایی که گوشی قفل بود، از این طریق به‌دنبال صاحبش می‌گشت.

سالم ماندن آیفون برای این مدت طولانی، همه را غافلگیر کرد. گوشی‌های جدیدتر اپل، گواهینامه IP۶۸ دارند که به‌معنای دوام ۳۰ دقیقه‌ای آن‌ها در عمق ۶ متری آب است. این گواهینامه در آیفون ۱۱ اما، IP۵۸ است که یعنی ۳۰ دقیقه در عمق ۲ متری سالم می‌ماند.

البته همان‌طور که اشاره شد، معمولا چنین گواهینامه‌هایی با چاشنی محافظه‌کاری صادر می‌شوند و درزبندی گوشی‌ها، برای مدت بیشتری کارایی خود را حفظ می‌کنند. ولی واقعا یک هفته، نوبر است!

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->