شناسایی ۱۳۰ نفر جهت دریافت نشان مشهد الرضا(ع) منصوریان: فلسلفه نشان مشهد الرضا (ع)، مردمی بودن آن است شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا (ع) در تاریخ به یادگار خواهد ماند تاریخ‌گردی ۹۰ ساله در خیابان دانشگاه مشهد ثبت‌نام بیش از ۲۲۰۰ نفر برای عضویت در شورای اجتماعی محلات مشهد | احتمال تمدید مهلت نام‌نویسی از ماجرای نهر قدیمی منطقه تا مشکل ساخت وساز، در ملاقات مردمی شهردار منطقه  ۷  مشهد دستاورد‌های کلان مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های زیرساختی حمل‌ونقل شهری آیین تودیع و معارفه فرماندار مشهد برگزار شد | قدردانی از «داوری»، آرزوی موفقیت برای «حسینی» + فیلم سرویس دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۹ و ۱۰ دی ماه ۱۴۰۳ اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نیروی کارگری به پروژه‌های شخصی، در ایست‌کار‌های مشهد توسعه کرامت‌محور در حوزه عمران و حمل‌ونقل شهر برگزاری دومین دوره مراسم «نشان مشهدالرضا(ع)» در روز ۱۰ دی | مشهد پیشتاز الگوسازی و تکریم نخبگان رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های علمی مشهد هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۸ دی ۱۴۰۳) پیشکسوتان عرصه‌های مختلف مشهد باید در رویداد نشان مشهد الرضا (ع) تجلیل شوند واقعه ۱۰ دیماه مشهد برای تشکیل حکومت اسلامی اتفاق افتاد مراسم بزرگداشت شهدای دهم دی ماه مشهد برگزار شد + ویدئو روز‌های یادآور حماسه‌های مردم مشهد باید در فضای اجتماعی شهر مورد توجه قرار بگیرد «مردمی بودن» موضوع اصلی نشان مشهدالرضا (ع) است | نسل جوان با خلاء الگو‌ها مواجه است
سرخط خبرها
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در مرکز ۱۳۷ خبر داد:

ارسال لایحه اجرای سراسری طرح سیمپ به شورای شهر

  • کد خبر: ۱۵۳۹۲
  • ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
ارسال لایحه اجرای سراسری طرح سیمپ به شورای شهر
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از اولویت دادن به فعالیت‌های محیط زیستی و توسعه فضای سبز برای کاهش آلودگی هوای شهر خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، اظهار داشت: طی ۹ روز، با حضور مدیران این معاونت در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگویی مطالبات به حق شهروندان بوده و معتقدیم که ارتباط مستقیم با مردم و در نهایت پیگیری برای رفع درخواست‌های مردمی ۱۳۷، از وظایف اصلی مدیران شهرداری بوده که این ارتباط تنگاتنگ، رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت.
وی افزود: به این دلیل که بسیاری از خدمات ارائه شده شهرداری به شهروندان در حوزه خدمات شهری تعریف شده است و مشارکت و رضایتمندی شهروندان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا پاسخگویی به شهروندان در مرکز ۱۳۷، خصوصا در مواقع بحران و بارندگی، کمک شایانی به مدیریت شهری در ارائه به موقع‌تر خدمات و حل سریعتر مسائل شهروندان خواهد نمود.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به بهره برداری از ۲۰ پارک شهری و محلی تا پایان سال جاری، ادامه داد: با توجه به اینکه پاییز امسال، شهر مشهد نسبت به سال گذشته دارای هوای آلوده تری بود لذا ایجاب می‌کند بیشتر به فعالیت‌های محیط زیستی و توسعه فضای سبز بپردازیم.
یعقوبی بیان کرد: ۷ گشت سیار آلایندگی هوا در سطح شهر فعال بوده و سیاهه آلایندگی هوا نیز به زودی منتشر می‌شود که با مشخص شدن سهم هر کدام از منابع در آلوده کردن هوای شهر، برای کاهش آلودگی هوا برنامه ریزی خواهیم نمود.
وی خاطرنشان ساخت: مشهد در بحث رفت و روب زباله در کشور پیشرو بوده، اما بنا به درخواست‌های شهروندان در مرکز ۱۳۷، پیگیری‌های لازم صورت گرفته و مسائل موجود برطرف می‌شود. در حوزه تفکیک زباله از مبدا نیز به زودی لایحه طرح سیمپ برای اجرایی شدن طرح در همه شهر، به شورای شهر ارسال شده است که در صورت تصویب شدن، تا پایان سال این طرح برای همه شهروندان مشهدی را در بر می‌گیرد.
یعقوبی گفت: در حوزه مبارزه با جوندگان نیز، با کمک شرکت‌های دانش بنیان فعالیت‌های مثمر ثمری را آغاز نموده ایم تا مواد مورد استفاده، ضرری برای محیط زیست نداشته باشد، توانسته ایم کانون موش‌ها در شهر مشهد را از بیش از ۶۰ کانون به حدود ۱۶ کانون کاهش دهیم و در این مسیر مشارکت هر چه بیشتر شهروندان را می‌طلبیم.
لازم به ذکر است معاون و مدیران حوزه خدمات شهری طی ۹ روز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد به درخواست ها، انتقادات و پیشنهاد‌های شهرداری شهروندان پاسخ دادند و مقرر شد درخواست‌های ثبت شده شهروندان در این مدت، پیگیری، پاسخگویی و در صورت امکان، انجام شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->