آتش سوزی اتوبوس درون شهری در بولوار ساجدی مشهد + عکس و فیلم (۴ شهریور ۱۴۰۳) کشف ۳۶ فقره زورگیری و قاپ زنی تلفن همراه در مشهد جنین‌هایی که زائر اربعین شدند انسولین ایرانی جای خود را در بازار مصرف باز می‌کند روغن کانولا یا آفتابگردان؟ کدامیک بهتر است مصرف کنیم؟ کمبود معلم از طریق نیرو‌های حق‌التدریس و بازنشسته جبران می‌شود از خواص کره بادام‌زمینی برای سلامتی غافل نشوید ادامه پویش «نذر خون حسینی» تا پایان ماه صفر پرداخت حقوق بازنشستگان و پول گندم‌کاران در اولویت کار دولت است خبر جدید برای بازنشستگان تامین‌اجتماعی | احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی صادر می‌شود (۴ شهریور ۱۴۰۳) کاهش دمای محسوس در روز‌های پایانی هفته در مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۴ شهریور ۱۴۰۳) افزایش شدت وزش باد توام با گرد و خاک در جنوب خراسان رضوی (۴ شهریور ۱۴۰۳) کانون فعالیت حشره «سنک» مشخص شد ماجرای بخشش قاتل یک نوعروس در بین‌الحرمین حق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان خویش‌فرما پرداخت شد (۴ شهریور ۱۴۰۳) آخرین وضعیت هواشناسی کشور (۴ شهریور ۱۴۰۳) | افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعدوبرق در اغلب نقاط کشور سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

در پی واژگونی پراید حامل اتباع افغانستانی در محور بم _ کرمان ۱۳ تن مصدوم شدند

  • کد خبر: ۱۵۴۱۳۳
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
در پی واژگونی پراید حامل اتباع افغانستانی در محور بم _ کرمان ۱۳ تن مصدوم شدند
رئیس اورژانس کرمان از واژگونی یک دستگاه پراید حامل اتباع افغانستانی و مصدوم شدن ۱۳ نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکترسیدمحمد صابری در تشریح این خبر گفت: این واقعه در ساعت ۶:۴۵ صبح امروز پنجشنبه(۱۸ اسفند ماه) در محور بم _ کرمان رخ داد.

او محل دقیق این حادثه را در محور بم به کرمان(محدوده دوراهی عرب آباد) اعلام کرد و افزود: به محل واقعه سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اعزام شد.

رئیس اورژانس کرمان با بیان این مطلب که همه مصدومان این خودرو، اتباع افغانستانی بوده‌اند، اظهار کرد: این حادثه ۱۳ مصدوم برجای گذاشت که بعد از اقدامات درمانی مناسب توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

او درباره جنسیت و رده سنی مصدومین نیز گفت: مصدومان این حادثه شامل هفت کودک، سه مَرد و سه زن هستند که در رده سنی یک ماهه تا ۴۲ ساله قرار دارند. حال عمومی یکی از مصدومان(مَرد حدودا ۳۵ ساله) وخیم گزارش شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->