بیست و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) عصر یکشنبه با حضور ۴۷۵ شرکت در نمایشگاه بینالمللی مشهد آغاز به کار کرد.
اهداف این نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای مصرفی، حذف واسطه های فروش و ارائه مستقیم کالای ایرانی به شهروندان است.
این نمایشگاه با حضور ۴۷۵ شرکت از استانهای تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اردبیل، گلستان و قم بر پا شده است.
پوشاک، کیف، کفش، لوازم خانگی، صنایع دستی، کالای خواب، لوازم خرازی، مواد غذایی، مواد پروتئینی، آجیل، خشکبار، شیرینی و شکلات، مواد شوینده و بهداشتی، میوه و تره بار از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه به شهروندان عرضه می شود.