پدر شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» درگذشت+زمان و مکان تشییع  دیدار صمیمی اهالی قلم با تولیت آستان قدس رضوی| هنر نویسندگی؛ امتداد دهنده سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه همه آنچه باید پیش از ورود به ماه محرم بدانیم زمان ثبت‌نام اربعین اعلام شد + لینک آیت الله سیستانی دوشنبه را اول ماه محرم ۱۴۴۶ اعلام کرد برگزاری «کرسی تفسیر موضوعی قرآن کریم» در حرم امام‌رضا(ع) عزاداری هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در "حسینیه حرم" زیارت دلیل رفاقت بود یادی از استاد کاظم مدیرشانه چی، چهره ماندگار علوم حدیث و استاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزاری آیین سنتی «اذن عزا» حضرت سیدالشهدا‌(ع) در حرم امام‌رضا(ع) + جزئیات به کی رأی بدیم؟! آیینه‌ها، در عبادت یار | درباره هنر چهارصدساله آینه‌کاری در حرم امام‌رضا(ع) راز سجده مروری بر آموزه‌های امام رضا(ع) درباره عزای سیدالشهدا(ع) اجتماع بزرگ هیئت‌های عزادار حسینی در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ۶۰۰ کودک‌ونوجوان یتیم، میهمان آستان قدس رضوی شدند استقرار ۳۲ صندوق اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) یادی از فیلسوف، حاج ملاهادی سبزواری | در دیده اسرار همه خانه اوست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ورود بیش از ۷ میلیون زائر نوروزی به مشهد

  • کد خبر: ۱۵۶۵۹۴
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
ورود بیش از ۷ میلیون زائر نوروزی به مشهد
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند تا ۸ فروردین ۷ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۲۱۷ نفر ورودی زائر به استان داشتیم که به مشهد رسیدند، ورودی استان نیز در این بازه زمانی ۱۰ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۲۰۶ نفر است. همچنین در این مدت ۷۴ هزار و ۵۶ نفر زائر وارد استان شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد امروز، ۹ فروردین ماه، در دهمین نشست خبری قرارگاه مرکزی زائرین خراسان رضوی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته ۴۶۱ هزار و ۷۶۴ نفر وارد استان و مشهد شدند و مجموعه اسکان زائران در روز گذشته نیز در مشهد ۲۳۶ هزار و ۶۷۷ نفر بوده است.

وی افزود: از ۱۵ اسفند تا ۸ فروردین ۷ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۲۱۷ نفر ورودی زائر به استان داشتیم که به مشهد رسیدند، ورودی استان نیز در این بازه زمانی ۱۰ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۲۰۶ نفر است. همچنین در این مدت ۷۴ هزار و ۵۶ نفر زائر وارد استان شدند. کل ظرفیت اسکان در مشهد ۵ میلیون و ۵۲۶ هزار و ۴۸۷ نفر شب و در استان ۶ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۷۱۰ نفر شب بوده است. وضعیت اشغال واحد‌های اقامتی در روز گذشته در واحد‌های رسمی ۶۹ درصد، موقت ۵۶ درصد و اضطراری ۲۵ درصد بوده است.

گنابادی‌نژاد ادامه داد: بعد از دو روز متوالی پیک در ۵ و ۶ فروردین، در حال حاضر کاهش و تنزل ورود زائر و اقامت را داریم. پیش‌بینی می‌شود در چند روز باقیمانده ورودی کاهش پیدا کند، بنابراین باید روی خروجی و پشتیبانی بازگشت زائران بیشتر تمرکز داشته باشیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در خصوص استفاده از بودجه برای خدمات نوروز گفت: تا این لحظه هیچ‌گونه تامین بودجه‌ای برای هیچ کمیته‌ای به طور مشخص برای خدمات نوروز نداشتیم. اعتباری معادل ۶۰ میلیارد تومان مطرح کرده بودیم که معاونت اجرایی رئیس جمهور ۴۰ میلیارد تومان را تایید کردند، اما هنوز تخصیصی صادر نشده است. اگر صادر شود متناسب با سرفصلی که برآورد شده کمک‌هایی صورت خواهد گرفت. تا الان از اعتبارات سنواتی و امکانات داخلی دستگاه‌ها استفاده شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->