سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بیش از ۶ میلیون نفر-شب اقامت نوروز در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۵۶۶۵۰
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
بیش از ۶ میلیون نفر-شب اقامت نوروز در خراسان رضوی
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت:از ۱۵ اسفند ماه پارسال تا صبح نهم فروردین ماه، ۶ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۳۰۹ نفر-شب اقامت در استان ثبت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جواد موسوی با اعلام این خبر افزود: حدود ۸۸ درصد میزان اقامت ثبت شده تا کنون معادل پنج میلیون و ۵۲۶ هزار و۴۸۷ نفر از این میزان اقامت در کلانشهر مشهد به ثبت رسیده است.

وی با بیان این که طی این مدت به صورت میانگین ۵۰ درصد گنجایش اقامتی استان تکمیل شده است اظهار کرد: این رقم در کلانشهر مشهد ۵۱ درصد است.

مدیرکل گردشگری خراسان رضوی گفت: از میان واحدهای اقامتی رسمی، هتلها با ۶۷۲ هزار و ۶۱۴ نفر - شب، خانه مسافرها با ۵۸۴ هزار و ۹۸۶ نفر - شب و هتل آپارتمانها با ۳۳۸ هزار و ۸۹ نفر - شب به ترتیب بیشترین میزان اقامت را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند.

موسوی افزود: کمترین میزان اقامت متعلق به اقامتگاههای بومگردی با ۴۶ هزار و ۹۴۰ نفر-شب است.

وی ادامه داد: طی این مدت همچنین بیش از۷۴ هزار گردشگر خارجی از کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و ترکمنستان به این استان سفر کرده‌اند.

ورود ۱۰ میلیون و ۹۶۹ هزار و ۹۶۶ مسافر نوروزی به استان خراسان رضوی از ۲۵ اسفندماه پارسال تا هشتم فروردین ماه جاری ثبت شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->