افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب
سرخط خبرها

پیگیری اجرای پزشکی خانواده و مشکلات دارو در اولویت کمیسیون بهداشت مجلس در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۵۶۹۶۸
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
پیگیری اجرای پزشکی خانواده و مشکلات دارو در اولویت کمیسیون بهداشت مجلس در سال ۱۴۰۲
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس پیگیری اجرای نظام ارجاع و پزشکی خانواده و مشکلات دارو و تجهیزات پزشکی را از اولویت‌های جدی کمیسیون بهداشت مجلس در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسینعلی شهریاری در مورد اولویت‌های کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در سال ۱۴۰۲، گفت: طرح نظام ارجاع و پزشکی خانواده یکی از اولویت‌های جدی ما خواهد بود و بررسی خواهیم کرد که پیشنهادات مطرح شده توسط وزارت بهداشت و دولت تا چه اندازه قابلیت اجرا خواهند داشت و اینکه منابع مالی لازم برای آن پیش بینی شده است.

وی افزود: به نظر می‌رسد تحقق برخی از مسائل مطرح شده در مورد نظام ارجاع و پزشکی خانواده به سادگی امکان پذیر نباشد و به همین دلیل اولویت ما این است که مسائل را به صورت جدی بررسی کنیم.

نماینده مردم زاهدان در مجلس ادامه داد: از مسئولان وزارت بهداشت و درمان دعوت خواهیم کرد با حضور در کمیسیون نمایندگان را به معنای واقعی توجیه کنند تا به این باور برسیم که طرح نظام ارجاع و پزشکی خانواده قابلیت اجرای دقیق را دارد و همچنین در جریان قرار گیریم که چگونه می‌توان مشکلات سد راه اجرای آن‌ها را ییگیری و رفع کرد.

شهریاری با بیان اینکه مشکلات دارو و تجهیزات پزشکی از مشکلات جدی حوزه بهداشت و درمان کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: در گذشته اعلام کردیم که در سال ۱۴۰۲ نگرانی جدی در این زمینه خواهیم داشت و با پیگیری این موضوع در ماه‌های نخستین سال نتیجه را به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->