ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تیم فوتبال پدیده احیا می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۶۹۸۴
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
تیم فوتبال پدیده احیا می‌شود
عضو هیات مدیره گروه شرکت‌های پدیده شاندیز گفت: باشگاه ورزشی پدیده و تیم فوتبال پدیده را دوباره احیا می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام محمودرضا جواهری عضو هیات مدیره و مدیر فرهنگی، روابط عمومی و تبلیغات گروه شرکت‌های پدیده گفت: ما در سال ۹۲ توانستیم تیمی از دسته اول را تحویل گرفته و با رکوردشکنی به لیگ برتر بیاوریم تا بعد از ۴ سال خراسان را در لیگ برتر دارای نماینده کنیم و با توجه به حرکت جدید پدیده دوباره این امر مهم فرهنگی را در دستور کار قرار خواهیم داد.
وی افزود: امیدوارم با همراهی هیات مدیره و شخص اقای پهلوان، این خواسته بحق مردم فوتبال دوست استان و بخصوص جوانان استان برای داشتن نماینده در لیگ برتر فوتبال را جامه عمل بپوشانیم.
وی با بیان اینکه فوتبال یک صنعت است، رویکرد پدیده در دوره قبلی تشکیل تیم فوتبال را هم کاملا تخصصی خواند و گفت: امیدواریم بتوانیم تیمی بهتر از تیم قبلی بسازیم که با ناکارآمدی مدیران وقت پدیده و کم توجهی و نامهربانی مسئولان وقت ورزش استان به بدترین سرنوشت دچار شد.
جواهری با اشاره به تحولاتی که در یکسال اخیر در پدیده رخ داده گفت: پدیده بعد از گذر از مشکلاتی که داشت با نظر مقام قضایی تعیین تکلیف شد و با مطالبه گسترده سهامداران، هیات مدیره از مقامات قضایی خواست تا زمینه حضور مجدد محسن پهلوان در مجموعه فراهم گردد تا پروژه‌ها هر چه سریعتر تکمیل شود و در ششماه اخیر با حضور ایشان بیشترین تحولات در پروژه‌ها بخصوص در کیش ایجاد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->