کیانی: ۱۳۰ نفر جهت دریافت نشان مشهدالرضا(ع) پایش شده‌اند منصوریان: فلسلفه نشان مشهد الرضا (ع)، مردمی بودن آن است شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا (ع) در تاریخ به یادگار خواهد ماند تاریخ‌گردی ۹۰ ساله در خیابان دانشگاه مشهد ثبت‌نام بیش از ۲۲۰۰ نفر برای عضویت در شورای اجتماعی محلات مشهد | احتمال تمدید مهلت نام‌نویسی از ماجرای نهر قدیمی منطقه تا مشکل ساخت وساز، در ملاقات مردمی شهردار منطقه  ۷  مشهد دستاورد‌های کلان مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های زیرساختی حمل‌ونقل شهری آیین تودیع و معارفه فرماندار مشهد برگزار شد | قدردانی از «داوری»، آرزوی موفقیت برای «حسینی» + فیلم سرویس دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۹ و ۱۰ دی ماه ۱۴۰۳ اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نیروی کارگری به پروژه‌های شخصی، در ایست‌کار‌های مشهد توسعه کرامت‌محور در حوزه عمران و حمل‌ونقل شهر برگزاری دومین دوره مراسم «نشان مشهدالرضا(ع)» در روز ۱۰ دی | مشهد پیشتاز الگوسازی و تکریم نخبگان رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های علمی مشهد هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۸ دی ۱۴۰۳) پیشکسوتان عرصه‌های مختلف مشهد باید در رویداد نشان مشهد الرضا (ع) تجلیل شوند واقعه ۱۰ دیماه مشهد برای تشکیل حکومت اسلامی اتفاق افتاد مراسم بزرگداشت شهدای دهم دی ماه مشهد برگزار شد + ویدئو روز‌های یادآور حماسه‌های مردم مشهد باید در فضای اجتماعی شهر مورد توجه قرار بگیرد «مردمی بودن» موضوع اصلی نشان مشهدالرضا (ع) است | نسل جوان با خلاء الگو‌ها مواجه است
سرخط خبرها

آغاز اجرای آزمایشی طرح حذف جارچیان و فروش بلیت در پایانه امام رضا(ع)

  • کد خبر: ۱۵۷۲۳
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
آغاز اجرای آزمایشی طرح حذف جارچیان و فروش بلیت در پایانه امام رضا(ع)
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد: اجرای آزمایشی طرح ممنوع شدن فروش بلیت و حذف دلالان در پایانه امام رضا(ع) آغاز شده است و پس از رفع نواقص احتمالی به صورت رسمی در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن شریعتی؛ مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد گفت: در مرحله اول امکان فروش حضوری بلیت صرفا یک ساعت مانده به آغاز سفر به مدت سه ماه توسط پیمانکار انجام و در مرحله دوم فروش بلیت به صورت کامل به خارج از پایانه و از طریق سامانه‌های الکترونیک و دفاتر فروش بلیت انجام خواهد شد.


وی افزود: کارکنان مستقر در دفاتر شرکت‌های مسافربری صرفا خدمات صدور صورت وضعیت، راهنمایی و پیگیری مشکلات و مسافران را در پایانه انجام خواهند داد. برای این کار کلیه غرفه‌های شرکت‌های مسافربری جهت انجام امور ترافیکی به صورت تجمیعی در سالن یک پایانه امام رضا(ع) مستقر شده‌اند.

شریعتی خاطرنشان کرد: با توجه به این که ورود و خروج مسافران به محل سوار و پیاده شدن به اتوبوس‌ها از طریق گیت و بارکد بلیت انجام خواهد شد شرکت‌های مسافربری ملزم به ارائه و فروش بلیت مخصوص هر نفر با نام و مشخصات و درج کد ملی هستند.


وی در ادامه افزود: برای جلوگیری از ورود جارچیان و دلالان محدودسازی و مدیریت دسترسی به سکوها و جایگاه‌ها و مسدود کردن سایر راه‌های دسترسی تغییر کاربری سالن‌های فروش بلیت به سالن‌های ترانزیت انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->