هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

لیگ‌های اروپا زیر سایه لیگ قهرمانان

  • کد خبر: ۱۵۸۷۹۶
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
لیگ‌های اروپا زیر سایه لیگ قهرمانان
بازی‌های لیگ‌های معتبر اروپایی در ابتدای این هفته تحت تاثیر چمپیونزلیگ قرار گرفته اند.

بعد از پشت‌سرگذاشتن بازی‌های جذاب لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، دوباره لیگ‌های داخلی از سر گرفته می‌شود تا تیم‌های مدعی در هفته‌های حساس رو به پایان، آخرین تلاش‌هایشان برای رسیدن به عنوان قهرمانی یا رسیدن به سهمیه اروپایی را انجام دهند. در انگلیس و باتوجه‌به لغزش هفته گذشته آرسنال، منچسترسیتی امیدوارتر از قبل به‌مصاف لسترسیتی می‌رود.

مونیخی‌ها هم پس از تحقیر در لیگ قهرمانان، به تاج‌وتخت همیشگی‌شان در بوندس‌لیگا برمی‌گردند تا با پیروزی برابر هوفنهایم، کمی از تلخی باخت ۳ بر ۰ مقابل سیتیزن‌ها در اروپا را بکاهند. در سری‌آ هم سه تیم ایتالیایی حاضر در لیگ قهرمانان به‌مصاف حریفان می‌روند تا آماده بازی‌های آخرهفته‌شان در رقابت‌های اروپایی شوند.

یورش شاگردان گواردیولا به‌سمت صدر

در هفته سی‌ویکم لیگ‌برتر، شاگردان پپ گواردیولا پس از پیروزی مقتدرانه چندروز پیش برابر بایرن‌مونیخ، مهمان لسترسیتی پایین‌جدولی هستند. به‌لطف لغزش آرسنالی‌ها در هفته گذشته، حالا اختلاف سیتیزن‌ها با توپچی‌های صدرنشین درحالی به شش امتیاز رسیده است که آن‌ها یک بازی کمتر نسبت به آرسنال دارند و امیدوار به رسیدن به صدر در هفته‌های رو به پایان هستند.

دیگر دیدار مهم امشب لیگ‌برتر را تقابل استون‌ویلا و نیوکاسل شکل می‌دهد. نیوکاسلی‌ها هم‌امتیاز با منچستریونایتد و فقط به‌دلیل تفاضل گل بهتر در رتبه سوم جدول قرار دارند و به‌خوبی می‌دانند که لغزش در بازی مقابل استون‌ویلای آماده، می‌تواند باعث سقوط آن‌ها به رتبه چهارم جدول شود.

در دیگر بازی مهم لیگ‌برتر، شاگردان فرانک لمپارد درحالی‌که هنوز خاطره شکست ۲ بر ۰ چهارشنبه گذشته مقابل رئال‌مادرید را در ذهن دارند، امیدوارند با پیروزی مقابل برایتون، از نظر روحی آماده بازی برگشت چهارشنبه مقابل مادریدی‌ها شوند. چلسی که این فصل اصلا اوضاع خوبی نداشته است و با قرارداشتن در رتبه یازدهم حتی امیدی به کسب سهمیه تورنمنت‌های اروپایی در فصل بعد هم ندارد، امیدوار است دست‌کم در هفته‌های رو به پایان لیگ بتواند نتایج بهتری کسب کند و طرف‌دارانش را به فصل بعد امیدوار کند.

اعاده حیثیت بایرن در بوندس‌لیگا

بوندس‌لیگای آلمان سال‌هاست که زیر یوغ باواریایی‌ها قرار دارد و بایرن‌مونیخ قهرمان بی‌چون‌وچرای آن است. حتی در این فصل که یولیان ناگلزمان جوان نتوانسته بود ستارگان این تیم را کنترل کند و حاشیه‌های ایجادشده درنهایت باعث شد توماس توخل در نیمکت مربیگری این باشگاه جانشین او شود، بازهم مونیخی‌ها با دو امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین دنبال‌کننده‌شان، یعنی دورتموند، در صدر جدول جای داشته باشند.

شاگردان توخل امشب میزبان هوفنهایم هستند و امیدوارند با پیروزی خوب، هم حضورشان در صدر جدول را تضمین کنند و هم آماده شوند تا آخر هفته در خانه به‌دنبال جبران شکست ۳ بر ۰ مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا بروند. در دیگر بازی مهم این هفته بوندس‌لیگا هم دورتموند رده‌دومی مهمان اشتوتگارت پایین‌جدولی است. زنبور‌ها امیدوارند باتوجه‌به فشار بازی‌های لیگ قهرمانان روی بایرنی‌ها، شاهد لغزش آن‌ها باشند و بتوانند به صدر بوندس‌لیگا برسند.

کسب‌وکار ایتالیایی

در هفته سی‌ام سری‌آ ایتالیا، امشب سه تیم مدعی که در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور دارند و به‌احتمال فراوان شاهد حضور یکی از آن‌ها در فینال آن تورنمنت هم خواهیم بود، در لیگ ایتالیا به‌مصاف حریفانشان می‌روند. ناپولی که با اختلافی شانزده‌امتیازی نسبت به تیم دوم جدول، یعنی لاتزیو، صدرنشین است، به‌نظر کار دشواری برای پیروزی مقابل هلاس‌ورونای رده‌هجدهمی در پیش نخواهد داشت. البته احتمالا لوچانو اسپالتی در این دیدار به بازیکنان اصلی‌اش استراحت بدهد تا برای دیدار برگشت انتهای هفته مقابل میلان در لیگ قهرمانان و جبران شکست ۱ بر ۰ آماده باشند. در دیگر بازی، میلان رده‌چهارمی مهمان بولونیای میانه‌جدولی خواهد بود.

استفانو پیولی هم احتمالا مانند اسپالتی در ناپولی، به تعدادی از بازیکنان اصلی‌اش در این دیدار استراحت خواهد داد. بازی حساس دیگر سری‌آ را هم اینترمیلان رده‌پنجمی با مونزای رده‌سیزدهمی برگزار می‌کنند. باتوجه‌به اختلاف یک‌امتیازی اینتر و میلان در جدول، شاگردان سیمونه اینزاگی که خیال راحت‌تری نسبت به میلانی‌ها برای بازی آخر هفته در لیگ قهرمانان اروپا دارند، با همه توان به‌مصاف حریفشان می‌روند و امیدوارند با لغزش میلانی‌ها، بتوانند جای آن‌ها را در جدول بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->