ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تشرف ۲۰ میلیون زائر به خانه خدا

  • کد خبر: ۱۵۸۸۳۶
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
تشرف ۲۰ میلیون زائر به خانه خدا
عمره رمضانیه امسال نسبت به سال‌های گذشته با شور بیش‌تری برگزار شد و بر اساس گزارش‌ها، ۲۰ میلیون زائر و نمازگزار به مسجدالحرام مشرف شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ متولیان مسجدالحرام با توجه به استقبال زائران از زیارت خانه خدا در ماه رمضان، نه تنها در‌های ورودی را افزایش دادند، بلکه برای نخستین‌بار طبقه سوم مسجدالحرام را در این ماه به روی زائران باز کردند.

حدود ۲۰ میلیون زائر از ابتدای ماه رمضان تاکنون به زیارت خانه خدا مشرف شدند.

بر اساس گزارش سعودی‌ها، از ابتدای ماه رمضان تاکنون حدود ۲۰ میلیون زائر و نمازگزار به مسجدالحرام مشرف شده‌اند که این تعداد بیش از پیش‌بینی سعودی‌ها بوده است.

تشرف ۱۵ میلیون زائر به حج تمتع در چشم‌انداز ۲۰۳۰ سعودی‌ها

افزایش تعداد زائران عمره رمضانیه در سال جاری نسبت به گذشته رشد قابل توجهی داشته است که البته این امر در چشم‌انداز ۲۰۳۰ به عنوان یکی از اقدامات مهم برای متولیان مسجدالحرام به شمار می‌رود و آن‌ها پس از شکوه حضور میلیون‌ها زائر در خانه خدا، در حال آماده‌سازی برای برپایی حج تمتع بدون محدودیت سنی هستند و حتی در چشم‌انداز هفت سال آینده، میزبانی از ۱۵ میلیون زائر در ایام حج تمتع را دارند.

این امر در حالی است که تاکنون بیشترین تعداد زائران خانه خدا در سال ۱۳۹۱ شمسی با حضور حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برگزار شده است و سال‌های اخیر هم به دلیل شیوع کرونا، تعداد حجاج محدود بود.

گفتنی است: هر ساله متولیان خانه خدا برپایی عمره در ماه رمضان را تمرینی و به نوعی آمادگی برای پذیرش میلیون‌ها زائر می‌دانند. همانطور که سال گذشته هم در همین ایام بود که عربستان با توجه به برپایی موفق عمره رمضانیه از پذیرش حجاج خارجی پس از ۲ سال خبر داد و حدود یک میلیون زائر به حج تمتع مشرف شدند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->