نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و تاتنهام در لیگ جزیره| مصیبت تن‌هاخ نتیجه فوتسال اوکراین و ونزوئلا در جام جهانی(۸ مهر ۱۴۰۳) نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و موهان باگان + لینک و جزئیات سامان قدوس هم‌بازی قائدی و مغانلو شد + عکس ترکیب احتمالی استقلال برابر السد در لیگ نخبگان آسیا | نسخه نکو برای فرار از بحران نتیجه و ویدئو خلاصه بازی برزیل و مراکش در جام جهانی فوتسال (۸ مهر ۱۴۰۳) | صعود سلسائو به نیمه نهایی دومین استعفای بین المللی نکونام ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا | بازگشت اورونوف به ترکیب؟ استقبال قطری‌ها از شکست استقلال! میزبانان جام باشگاه‌های جهان مشخص شدند پخش زنده بازی رئال مادرید و اتلتیکومادرید (۸ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچستریونایتد و تاتنهام (۸ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از سالن محل برگزاری دیدار برزیل و مراکش (۸ مهر ۱۴۰۳) جلسه هماهنگی دیدار ایران و قطر در اداره‌کل ورزش و جوانان هشدار جدی نکونام به مدافعان استقلال
سرخط خبرها

چرا درویش در مورد گل‌محمدی سکوت کرد؟

  • کد خبر: ۱۶۰۰۸۴
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
چرا درویش در مورد گل‌محمدی سکوت کرد؟
مدیرعامل پرسپولیس موضع خودش در مورد گل‌محمدی را اعلام نکرد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس در حال حاضر در رده سوم جدول رقابت‌های لیگ قرار دارد و طبیعتاً شانسش برای قهرمانی در لیگ کمتر از استقلال و سپاهان است. سرخپوشان حتی اگر دربی را هم ببرند باز هم یک امتیاز از سپاهان کمتر دارند.

در هر صورت پرسپولیس اگر در لیگ قهرمان نشود در جام حذفی فرصت جبران خواهد داشت. اما چنانچه پرسپولیس فصل را بدون جام به پایان برساند آن وقت برای دومین سال پیاپی این اتفاق رخ داده و این یعنی اینکه یحیی نتوانسته جامی برای درویش بیاورد.

مدیرعامل پرسپولیس در هفته‌ای که سپری شد در واکنش به اینکه اگر یحیی جام نیاورد رفتنی است سکوت کرد و فقط گفت او با باشگاه قرارداد دارد و حاشیه پردازان شایعه‌سازی نکنند. در حالی که یحیی انتظار داشت درویش با قاطعیت از او دفاع کند.

اما دلیل سکوت درویش چیز دیگریست. از قرار معلوم یحیی به خود او گفته اگر امسال جام نیاورد خودش استعفا خواهد داد، اما درویش قصد ندارد فعلا این موضوع را رسانه‌ای کند.

هر چند معلوم نیست یحیی سرحرفش بماند. در هر صورت درویش فعلا نمی‌خواهد تا پایان فصل جبری در این مورد بگوید هر چند شاید او خودش هم با تغییراتی که در هیات مدیره صورت خواهد گرفت، رفتنی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->