انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم
سرخط خبرها

عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مطالبه گری حق مردم است

  • کد خبر: ۱۶۰۵۳۷
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مطالبه گری حق مردم است
نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد بر به نتیجه رسیدن مطالبات مردمی مطرح شده با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ ظرف مدت زمانی مشخص تاکید کرد و افزود: مطالبه گری حق مردم است.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی الرضا حاجی بگلو در حاشیه حضور در سه شنبه‌های پاسخگویی اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ و پاسخگویی به تماس‌های شهروندان، گفت: معتقدیم مطالبه گری حق مردم است و ۱۳۷ در شهرداری یکی از ابزار‌هایی است که می‌تواند مطالبات مردم را به مدیران شهری و اعضای شورای شهر که نمایندگان مردم هستند به درستی انتقال دهد.

وی اضافه کرد: نکته‌ای که در تماس‌های مردم بیشتر مورد تاکید قرارداشت؛ موضوعات شهری مرتبط با محل زندگی افراد بود، مشکلاتی که شاید از دید شهرداری مغفول مانده باشد که این مشکلات از طریق تماس با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ به اعضای شورای شهر و مدیران شهری منتقل می‌شود.

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: این تماس‌ها و مشکلات مطرح شده، ثبت و از سوی مدیریت شهری پیگیری می‌شود و در صورت نداشتن مغایرت قانونی دردستور کار قرارگرفته و برطرف خواهد شد.

حاجی بگلو با بیان اینکه اقدامات اداره ارتباط مردمی ۱۳۷ و برنامه ریزی برای ارتباط مستقیم مدیران از جمله اعضای شورای شهر با مردم پسندیده و خوب است اظهار کرد:، اما باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که به طور مثال در یک بازه زمانی هفت روزه مطالبات مطرح شده مردم با مدیران در ۱۳۷ پیگیری و به سرانجام برسد تا مردم احساس کنند به مطالباتشان توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه شعار ما در شورای ششم عدالت محوری بوده است خاطرنشان کرد: این یعنی توزیع منابع شهری برای همه، نه برای یک فرد و گروه خاص لذا اینگونه تناقض‌ها باید بررسی و برطرف شود.

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: همچنین تعدادی از تماس‌های امروز با ۱۳۷ از سوی همکاران در خصوص تغییر وضعیت و نوع قرادادهایشان بود که باید تاکید کنیم نیروی انسانی را به عنوان سرمایه سازمان می‌دانیم و این موضوع از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است، در حوزه قراداد‌ها و تغییر وضعیت نیز در چهارچوب قانون عمل می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->