آتش‌سوزی در پارک ملی کرخه مهار شد + جزییات (۱۸ تیر ۱۴۰۳) حمله سارق سابقه دار به ماموران پلیس با چاقو جاده هراز مسدود شد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) قتل راننده تهرانی با یک گلوله در سرش هفت آسیب خطرناک تاتو و خالکوبی که از آن بی خبر هستید کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در تهران بازداشت یک زن به دلیل سرقت پست‌های مخابراتی حریق انبار چوب و مبل در خیابان کلاهدوز مشهد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) سرگذشت دردناک عروس دایی| پای دختران خیابانی در میان بود حکم حبس و شلاق برای جوان فریبکار روایت تلخ مردی که به آخر خط رسید| طلاق زوج جوان بخاطر باجناق‌ اتوکشیده! اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران تا پایان هفته (۱۸ تیر ۱۴۰۳) مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده دربادام شهرستان قوچان + فیلم (۱۸ تیر ۱۴۰۳) ابتلای ۱۴۶ نفر در کشور به تب دنگی (۱۸ تیر ۱۴۰۳) جیب‌بر‌های اتوبو‌س‌های مشهد به دام افتادند | اعتراف عروس و مادرشوهر به ۲۵ فقره سرقت (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی عامل مرگ پزشک جوان مشهدی نبود | دانشگاه علوم پزشکی تکذیب کرد پلمب ۳ واحد صنفی به‌علت به‌کارگیری اتباع در منطقه ثامن مشهد (۱۸ تیر ۱۴٠۳) پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین + جزئیات
سرخط خبرها

ضرب و شتم شهردار کردکوی تکذیب شد

  • کد خبر: ۱۶۰۸۱۶
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
ضرب و شتم شهردار کردکوی تکذیب شد
شهردار کردکوی خبر منتشر شده مبنی بر ضرب و شتم وی توسط دو نفر از کارمندان این شهرداری را تکذیب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدابراهیم جرجانی در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم شهردار کردکوی توسط دو نفر از کارمندان این شهرداری اظهار کرد: هیچگونه ضرب و شتمی صورت نگرفت و این خبر کاملا کذب است.

وی ادامه داد: در اتاق محل کار یکی از کارکنان شهرداری بین کارمندان بحثی صورت گرفت که متاسفانه این خبر با عنوانی دیگر در فضای مجازی منتشر شد.

شهردار کردکوی بیان کرد: این بحث بین کارکنان بعد از دقایقی ختم به خیر شد و هیچ اتفاق خاصی رخ نداده که اینگونه در فضای مجازی منتشر شده است.

جرجانی تاکید کرد: به نظر می‌رسد این اخبار کذب با هدف ایجاد خلل در خدمت‌رسانی به مردم منتشر می‌شود که به مردم شهر کردکوی اعلام می‌کنم ما در مسیر خدمت به مردم با قدرت ایستاده و مسیر توسعه شهر کردکوی را با تمام توان ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم شهروندان و مردم شریف کردکوی و استان گلستان اخبار موثق را از رسانه‌های رسمی و شناسنامه‌دار پیگیری کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->