ردمی نوت ۱۵ پرو پلاس چه تاریخی رونمایی می‌شود؟ + تصاویر گوشی ایرانسل خبر قطع اینترنت درصورت افزایش‌نیافتن تعرفه‌ها را تکذیب کرد ویدئو | ربات انسان‌نمای Figure 02 حالا مثل اپتیموس تسلا می‌تواند لباس‌ها را تا کند نوآوری‌های جراحی و هوش مصنوعی در درمان سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت ارتباطات: اگر شیار سیم‌کارت از آیفون حدف شود، eSIM را فعال خواهیم کرد مشکل اصلی ربات‌های انسان‌نما چیست و محققان برای رفع آن چه باید بکنند؟ آیا گوگل بالأخره مجبور می‌شود مرورگر کروم را بفروشد؟ مدیرعامل ایرانسل: اگر تعرفه‌ها افزایش نیابد، باید منتظر قطعی‌های موقت اینترنت باشیم مایکروسافت در فروشگاه ویندوز سیاست جدیدی را پیش خواهد گرفت معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور: وعده رئیس‌جمهور برای رفع فیلترینگ در مسیر اجرا قرار دارد در آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل، یک قابلیت محبوب به اپل واچ برگشته است معرفی بازی اسکی Grand Mountain Adventure + لینک دانلود اندروید و IOS آیا دوباره به عصر گوشی‌های تاشو بر می‌گردیم!؟ چینی‌ها می‌خواهند یک ربات انسان‌نما با رحم مصنوعی بسازند نسخه اولیه دستیاران هوش مصنوعی دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شد اولین تصاویر غیررسمی از گلکسی S25 FE + مشخصات هشدار بانک ملی درباره انتشار بدافزار در پوشش به‌روزرسانی «بام» و «بله» اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اربعین ۱۴۰۴ هوش مصنوعی چطور باعث مارپیچ توهم می‌شود؟ ایرپادهای اپل به قابلیت ترجمه زنده مجهز می‌شوند
سرخط خبرها

بعد از معرفی ویژگی Reels زمان صرف‌شده کاربران در اینستاگرام ۲۴ درصد افزایش یافته است

  • کد خبر: ۱۶۰۸۸۲
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
بعد از معرفی ویژگی Reels زمان صرف‌شده کاربران در اینستاگرام ۲۴ درصد افزایش یافته است
متا در جریان جلسه اعلام درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ خود، اطلاعات جدیدی درباره تعامل کاربران با اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز - مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که زمان صرف شده کاربران در اینستاگرام از زمان معرفی ویژگی Reels با وجود پست‌های پیشنهادی مبتنی بر هوش مصنوعی آن، بیش از ۲۴ درصد افزایش یافته است.

براساس گزارش TechCrunch، «سوزان لی»، مدیر مالی متا، در جریان این جلسه ضمن اعلام این موضوع که «کاربران برای ویدیو‌های کوتاه مدت ارزش زیادی قائل می‌شوند» گفت:

«ما از کاری که Reels برای تعامل تدریجی کاربران با این پلتفرم انجام داده بسیار خوشحال هستیم.»

او همچنین به این موضوع اشاره کرد که در ماه‌های گذشته، اشتراک‌گذاری ویدیو‌های Reels توسط کاربران نیز بسیار بیشتر بوده است.

با این حال، هرچند Reels باعث افزایش تعامل کاربران در اینستاگرام شده، این ویژگی هنوز به‌طور مستقیم برای متا درآمدزایی نمی‌کند. با این حال، لی اشاره کرد که انتظار می‌رود تا پایان سال جاری یا اوایل ۲۰۲۴، Reels از نظر درآمدی خنثی شود و مدتی پس از آن احتمالاً بتوان از آن برای کسب درآمد استفاده کرد.

نکته قابل توجه دیگر اینکه لی از سوالی یکی از تحلیلگران مبنی بر اینکه آیا Reels تأثیر مشابهی بر فیسبوک دارد یا خیر طفره رفت، اما به این موضوع اشاره کرد که در فیسبوک، پست‌های پیشنهادی مبتنی بر هوش مصنوعی که از ارتباطات غیرمستقیم کاربران به آن‌ها نمایش داده می‌شود، باعث افزایش تعامل بین کاربران می‌شوند.

اظهارات مدیران متا درباره اینستاگرام در حالی بیان شده که این غول فناوری اخیراً دور جدیدی از تعدیل نیرو گسترده را آغاز کرده بود که در جریان آن، ۴۰۰۰ کارمند کار خود را از دست می‌دهند. زاکربرگ قبلاً گفته بود که اخراج‌های مربوط به ماه آوریل بر کارمندان بخش‌های فناوری تأثیر گذار خواهد بود و ظاهراً دور دیگری از اخراج‌ها نیز برای ماه می‌برنامه‌ریزی شده است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->