نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد! اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فیلم لو رفته از عارف غلامی حاشیه ساز شد+عکس

  • کد خبر: ۱۶۱۸۵۳
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
فیلم لو رفته از عارف غلامی حاشیه ساز شد+عکس
انتشار یک فیلم از عارف غلامی میان استقلالی‌ها خبر ساز شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فیلمی از عارف غلامی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که او را در یک مهمانی درحال شادی کردن نشان می‌دهد. دراین فیلم که مشخص نیست چه طور در فضای مجازی منتشر شده مدافع تیم استقلال فشفشه‌ای در دست دارد و با چهره‌ای خندان مقابل دوربین جلب توجه می‌کند.  

گذشته از اینکه فیلم اخیر غلامی در منافات با استور‌های دامنه‌دار او در ماه‌های گذشته است و این موضوع بحث برانگیز شده، شرکت در این مهمانی صدای استقلالی‌ها را در آورده و بسیاری از آبی‌ها معتقدند که بازیکن حرفه‌ای نباید در روز‌های حساس لیگ برتر درچنین مکان‌هایی ظاهر شود و باید به شدت مواظب رفتار خود باشد تا تیم استقلال با آرامش هفته‌های پایانی لیگ برتر را پشت سربگذارد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->