۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برگزاری رزمایش امداد و نجات در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مشهد

  • کد خبر: ۱۶۲۰۶۴
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
برگزاری رزمایش امداد و نجات در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مشهد
در آستانه هفته هلال احمر رزمایش امداد و نجات با حضور ۷۰ عضو جمعیت جوانان هلال احمر استان خراسان رضوی در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی ذاکر مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهر مشهد ر حاشیه برگزاری این رزمایش امداد و نجات گفت: این مانور‌ها در شرایط واقعی و با صدا درآوردن نمادین آژیر خطر در واحد خواهران دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) برگزار شد و ۷۰ عضو جوان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در قالب تیم‌های عملیاتی؛ اطفاء حریق، ارتفاع، حمل مصدوم، اسکان اضطراری و سگ‌ها تجس رزمایش امداد و نجات را انجام دادند.

وی با بیان اینکه کشور ما در در معرض حوادث و بالای طبیعی مانند زلزله، سیل، آتش سوزی، سوانح جاده‌ای و... قرار دارد، گفت: برگزاری مانور و رزمایش امداد و نجات با هدف آگاهی بخشی و توانمندی هر چه بیشتر اقشار مختلف در دستور کار هلال احمر قرار داد.

وی افزود: در این مانورها، نیرو‌های هلال احمر با شبیه سازی شرایط بحرانی مختلف و تمرین در عملیات امداد و نجات، آمادگی خود را برای واکنش به حوادث و بحران‌های واقعی ارتقاء می‌دهند.

ذاکری آشنایی با سگ‌های تجسس، نصب و برپایی چادر برای اسکان اضطراری، فرود از ارتفاع، عملیات اطفاء حریق، آموزش نجات و CPR را بخش‌های اصلی رزمایش امداد و نجات در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه به صورت بین المللی به عنوان هفته هفته هلال احمر نامگذاری شده است، گفت: هدف این رویداد ارتقای آگاهی جامعه در خصوص نقش و اهمیت هلال احمر به عنوان یک سازمان بین المللی در حفاظت از انسان‌ها در مواجهه با بحران‌ه‌ای مختلف از جمله طبیعی و انسانی است و در قالب مانور‌ها و رزمایش‌های امداد و نجات مهار ت‌های اولیه نجات، ایمنی در برابر حوادث و بحران‌های طبیعی به عموم افراد جامعه آموزش داده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->