مجازات قتل در تصادف رانندگی+ جزییات چند نکته مهم درباره بار زائران در فرودگاه‌های جده و مدینه نجات ۸ شهروند مشهدی از میان دود آتش‌سوزی (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه اعترافات تکان دهنده درباره قتل پدر ثروتمند دادگاه رسیدگی به پرونده رستمی‌صفا برگزار شد پرونده عجیب قتل فجیع نوجوانی که در برابر شیطان مقاومت کرد گردشگری سلامت ایران در یک سال گذشته به اندازه ۲۰ سال پیشرفت کرد پدروپسر مامورنما در مشهد به دام افتادند (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کلاهبرداری با ترفند نرم افزار رایگان آموزش ارز دیجیتال (۱۲تیر ۱۴۰۳) گلابی؛ میوه‌ای مفید برای کاهش «کلسترول بد» خطر همه‌گیری بیماری تب دنگی در کشور ۵۰ درصد کودکان ایرانی بدخواب شده‌اند | ۳ فاکتور مهم شیوع ۳۶ درصدی اختلال خواب در کودکان تهرانی سرکه سیب؛ فراورده‌ای که برای کاهش وزن مفید است وزیر آموزش‌وپرورش: امسال به جذب ۱۷۶ هزار معلم نیاز داریم | واریز معوقات معلمان، در دست اقدام جزئیات اسیدپاشی در آلمان + فیلم امکان انتقال تب دنگی از طریق هر پشه به ۱۰ نفر زنانی که تابع این رژیم غذایی هستند، قلب سالم‌تری دارند توفان ۶۲۰ نفر را در سیستان‌ راهی بیمارستان کرد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودکشی ویدا، بلاگر معروف تهرانی + تصویر آخرین استوری
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کرونا اومد و یادم داد...

  • کد خبر: ۱۶۳۰۷۹
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
کرونا اومد و یادم داد...
من از کرونا یاد گرفتم که می‌شود حتی از ویروس هم درآمدزایی کرد. منظورم آن طرح منع تردد از ساعت ۱۰ شب به بعد بود که جریمه زیادی داشت، ولی حتی تأثیر کمی هم در آمار کرونا نداشت.

سازمان بهداشت جهانی، پایان وضعیت اضطراری کرونا را اعلام کرده است. به سراغ افراد مختلف رفتیم و از آن‌ها پرسیدیم: در این مدت از کرونا چه درسی گرفتید؟ این شما و این هم جواب‌های این دوستان.

من از کرونا یاد گرفتم که تلفظ صحیح آن دماغ بند، ماسک است نه ماکس. امیدوارم ویروس منحوس بعدی بهم یاد بده فلاسک درست است یا فلاکس.

من از کرونا یاد گرفتم که می‌شود حتی از ویروس هم درآمدزایی کرد. منظورم آن طرح منع تردد از ساعت ۱۰ شب به بعد بود که جریمه زیادی داشت، ولی حتی تأثیر کمی هم در آمار کرونا نداشت.

من به عنوان مهندس کامپیوتر از کرونا یاد گرفتم که حتی نصب آنتی ویروس اورجینال و بیست هم بی فایده است، چون آخرش من هم کووید ۱۹ گرفتم.

من از کرونا یاد گرفتم کسب و کار‌های کوچک، گاه از کسب و کار‌های بزرگ هم پیشی می‌گیرند، مثلا در حالی که دانشمندان می‌گفتند ساخت واکسن حداقل یک سال زمان لازم دارد، ولی این عطاری سر کوچه مان، همان هفته اول ورود کرونا به کشور، یک کاغذ دست نویس پشت شیشه اش زد که داروی قطعی کرونا رسید. وقتی هم ازش پرسیدم این درمان است یا پیشگیری، کمی فکر کرد و گفت: هر دوتایش را انجام می‌دهد.

کرونا به من فهماند که اگر به جای دست دادن، با مشت با هم احوالپرسی کنیم، ویروس کرونا در اثر ضربه مشت می‌میرد و نمی‌تواند خودش را دست به دست کند.

من در دوره کرونا، با پدربزرگم دست ندادم و گفتم به خاطر جلوگیری از کروناست. پدربزرگم به خاطر اینکه بر خلاف پسرش که پدرم باشد، خیلی بهداشت را رعایت می‌کنم خوش حال شد و پیشانی ام را چند بار محکم بوسید. من هم دستان او را غرق بوسه کردم و یاد گرفتم که ویروس منحوس کرونا هم نمی‌تواند جلو مهربانی را بگیرد.

من از کرونا یاد گرفتم افرادی که برایشان مهم نبود در سوسیس و کالباس دقیقا گوشت کدام گربه، ببخشید کدام حیوان است، برایشان خیلی مهم بود که دقیق و علمی بدانند که واکسن با کدام ویروس‌ها ساخته شده است و، چون نمی‌دانستند، واکسن نزدند. هر چند قبلش در کودکی واکسن فلج اطفال و دیفتری و کزاز و..  را زده بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->